*Tip* Twonky server met Horizon box

Reputatie 1
Badge +1
Hallo mensen,

Als u twonky server gebruikt op de horizon box.
kunt u met de licentie sleutel ook elke keer de nieuwste versie downloaden.
U kunt over de oude heen installeren,of een verse installatie doen.
Op de volgende website is deze te downloaden;

http://twonky.com/downloads/

Groeten

17 Reacties

waar kan je die licentie sleutel vinden?
Reputatie 1
Badge +1
In mijn Ziggo bij mijn producten.
redflag schreef:

In mijn Ziggo bij mijn producten.

Alleen bij oud UPC klanten bij Oud Ziggo klanten die hebben die functie nog niet..
Jammer dat Twonky niet beschikbaar is in het oud Ziggo gebied. Terwijl wij niet zo veel betalen als klanten uit het UPC gebied.
Als je in deze Community zoekt op Twonky/DLNA vind je een topic met (gratis) alternatieven.
joss schreef:

Als je in deze Community zoekt op Twonky/DLNA vind je een topic met (gratis) alternatieven.

Waarom wordt er onderscheid gemaakt tussen oud upc klanten en ziggo klanten...we zijn toch lid van dezelfde provider. Als ik twonky wil gebruiken kost mij dat 15 euro terwijl andere leden het voor niets krijgen en die gratis alternatieve zijn vaak bagger. Serviio geeft geen ondertiteling door op mkv`s net zoals Plex
Henry62 schreef:

joss schreef:

Waarom wordt er onderscheid gemaakt tussen oud upc klanten en ziggo klanten...we zijn toch lid van dezelfde provider. Als ik twonky wil gebruiken kost mij dat 15 euro terwijl andere leden het voor niets krijgen en die gratis alternatieve zijn vaak bagger. Serviio geeft geen ondertiteling door op mkv`s net zoals Plex

Die onderscheid komt omdat de achterliggende systemen nog niet helemaal samen zijn.
Twonky wordt binnenkort ook beschikbaar voor het Fziggo gebied.
Reputatie 4
Hi WhiteDemon,

Ik weet in alle eerlijkheid van niets. Mag ik je vragen hoe je aan deze informatie bent gekomen?
Reputatie 1
Serkan Ziggo schreef:

Hi WhiteDemon,

Ik weet in alle eerlijkheid van niets. Mag ik je vragen hoe je aan deze informatie bent gekomen?

Omdat het Mijn Ziggo voor UPC en Ziggo klanten apart is.
Alleen als je een nieuw Ziggo Mobiel abonnement afsluit krijg je dus het Mijn UPC (Ziggo Services B.V.)
Reputatie 4
Het gaat mij om het volgende @thomxd....

Ik weet van niets, daarom ben ik ook benieuwd hoe @WhiteDemon dit weet en aan deze informatie komt, als het waar is..
Reputatie 1
Serkan Ziggo schreef:

Ik weet van niets, daarom ben ik ook benieuwd hoe @WhiteDemon dit weet en aan deze informatie komt, als het waar is..

Ik weet ook niks over ''binnenkort'' wel dat Richard aangaf dat er wel aan gewerkt wordt.
Overigens is Mijn Ziggo voor oud Ziggo klanten straks dezelfde als UPC klanten met een nieuw rekeningnummer (nummer ergens gevonden als je bron weergeven kiest met de rechtermuisknop).
Reputatie 2
Je kan wel de code van ziggo invullen op de volgende site http://twonky.com/downloads/ 😃 en daarna werkt twonky helemaal.
Reputatie 2
Badge +2
Serkan Ziggo schreef:

Dus twonky werkt nog niet in het oude ziggo gebied en zal dat voorlopig ook niet doen? 🙂 Dan heb ik het net voor niets gedownload. Begrijp nu ook waarom er geen licentiecode bij staat 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Peppes schreef:

Dus twonky werkt nog niet in het oude ziggo gebied en zal dat voorlopig ook niet doen? 🙂 Dan heb ik het net voor niets gedownload. Begrijp nu ook waarom er geen licentiecode bij staat :-)

Alternatieven zijn o.a. Plex, Serviio, Universal Media Server en Media Monkey.
Reputatie 2
Badge +2
Jan F. schreef:

Peppes schreef:

Dus twonky werkt nog niet in het oude ziggo gebied en zal dat voorlopig ook niet doen? 🙂 Dan heb ik het net voor niets gedownload. Begrijp nu ook waarom er geen licentiecode bij staat :-)

Alternatieven zijn o.a. Plex, Serviio, Universal Media Server en Media Monkey.

Hallo Jan, dank voor het antwoord. Weet jij toevallig of er bij een van de door jou genoemde opties ook 1 bijzit dit 4K kan streamen?

Vriendelijke groet
Reputatie 4
Badge +7
@Peppes

Geen idee of 4K wordt ondersteund. Ik heb goede ervaringen met Plex, die de meest gebruikelijke formats ondersteunt incl. ondertiteling. Overigens zou volgens de reactie van Thijs-Ziggo in https://community.ziggo.nl/computerprogrammas-158/horizon-box-twonky-17475 Twonky nu ook in fZiggo-gebied beschikbaar moeten zijn.
Reputatie 2
Badge +2
Jan F. schreef:

@Peppes

Geen idee of 4K wordt ondersteund. Ik heb goede ervaringen met Plex, die de meest gebruikelijke formats ondersteunt incl. ondertiteling. Overigens zou volgens de reactie van Thijs-Ziggo in https://community.ziggo.nl/computerprogrammas-158/horizon-box-twonky-17475 Twonky nu ook in fZiggo-gebied beschikbaar moeten zijn.

Ik heb twonky vanochtend gedownload. Wat met als eerste opviel was dat er na " Licentie nummer" niets stond. Heb het geinstalleerd, mac versie. Paar keer geprobeerd te starten, maar er gebeurt niets. Toen in de horizon naar "mijn media", daar wordt niets herkend en staat slechts dat ik eerst een netwerk moet installeren. Maar dat werkt niet in het oude ziggo gebied.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics