theeke

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zooitje ongeregeld bij Ziggo

ik vroeg gisteren via chat bij ziggo wanneer mijn contract beeindigd kreeg ik dit bericht zie hier onder .nu werd er gezegt dat mijn contact nog tot november 2019 door zou lopen .nu kan ik niet overstappen naar kpn nu heb ik net weer gebelt en nu krijg ik als antwoord tot 7 september 2019 loopt mijn contract af ik ben helemaal klaar met Ziggo en ga hier stappen ondernemen zoals tros radar en opgelicht en zo voel ik mij ook voor mij geen Ziggo meer hoop dat gauw september is heb nog nooit zo,n bedrijf mee gemaakt als ziggo het lult allemaal neffen elkaar af ze weten zelf niet hoe het zit .ik vind dit schandalig hoe ze hier met klanten omgaan want je hebt er ook bij die zeggen als de rekening niet klopt zoek je maar een andere provider en dat noemen ze dan klant vriendelijk.
dus voor mij geen ziggo meer
ZIGGO Einde contract
Info
om 14:24, Jan 30:
Je wordt zo snel mogelijk verbonden met een medewerker.
Info
om 14:26, Jan 30:
Je wordt zo snel mogelijk verbonden met een medewerker.
Info
om 14:27, Jan 30:
Je chat nu met Jitske.
theo
om 14:27, Jan 30:
hallo kunt u zien wanneer mijn contract beeindigd
Jitske
om 14:27, Jan 30:
Goedemiddag, welkom bij Ziggo! Wat kan ik voor je doen?
Jitske
om 14:27, Jan 30:
dat kan ik zeker! Om je goed te kunnen helpen moet ik wel een verificatie check doen: heb je voor mij je postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van 't rekening nummer waarop Ziggo incasseert?
theo
om 14:28, Jan 30:
5654Sc 22 888
Jitske
om 14:29, Jan 30:
Bedankt, ik pak je gegevens erbij.
Jitske
om 14:32, Jan 30:
Ik ben voor je bezig hoor 🙂
theo
om 14:32, Jan 30:
oke ik wacht
Jitske
om 14:32, Jan 30:
Mijn systeem wil niet zo snel helaas, ik wel hoor 🙂
theo
om 14:32, Jan 30:
ik wacht geduldig af
Jitske
om 14:33, Jan 30:
Heb je onlangs iets gewijzigd in je pakket of is het al een lange tijd het zelfde?
theo
om 14:33, Jan 30:
ja volgens mij wel
Jitske
om 14:34, Jan 30:
Ik zie geen vast contract meer.
theo
om 14:34, Jan 30:
oke dus kan nu iedere maand opzeggen
Jitske
om 14:34, Jan 30:
Klopt.
theo
om 14:35, Jan 30:
oke weet ik voldoende
Jitske
om 14:35, Jan 30:
Kan ik verder nog iets voor je doen?
theo
om 14:36, Jan 30:
nee hoor dank je voor U reactie
Jitske
om 14:37, Jan 30:
Geen dank! Dan wens ik je een hele fijne dag toe
theo
om 14:38, Jan 30:
U ook
17 Reacties 17
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Theo,

Het gaat bij jou blijkbaar niet helemaal goed! :disappointed_relieved:
Wij als medeklanten kunnen ook niet zien wanneer je contract afloopt, maar ik vermoed dat er meer is dan bovenstaande wat je zo tegenvalt in Ziggo.

Wanneer je problemen hebt of ergens tegenaan loopt, schrijf het hier dan netjes op, zodat er aan gewerkt kan worden! Er zijn een hoop technische mensen op deze community aanwezig die willen helpen en als dat geen soelaas biedt, er zijn ook Ziggo moderators aanwezig die hun werk goed verstaan en uitvoeren.

Ps, als je de bevestigingsmail nog hebt van de bestelling, daar staat als het goed is ook op tot wanneer je in contract zit.

Groet,
Evert
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ze kunnen niet communiceren bij ziggo al zo lang klant je wordt hier gewoon afgescheept
als ze aangeven dat ze ik geen vast contract heb en dan iemand wel weer en zo gaat dat iedere keer maar ik zal de bovestaande berichten op meer site,s plaatsen kunnen ze zien wat voor provider ziggo is er is altijd wat met hun er zijn zoveel problemen dat er heel veel vertrekken naar andere providers maar voor mij is het voorbij stap mooi in september over naar KPN
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Jammer dat je zo over Ziggo denkt! Uiteraard doen ze echt niet alles goed, maar dat ze niet kunnen communiceren is natuurlijk iets te overdreven.
Eén van de medewerkers heeft een fout gemaakt, is uiteraard niet goed, maar iedereen maakt fouten... Vandaar dat ik zei, pak even de bevestigingsmail erbij, dan kun je het zelf ook nog controleren 🙂
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb allemaal mails gehad dat ik per 04-02-19 alles stop gezet wordt omdat ik dan naar KPN zou gaan .maar dus niet komen ze met dit verhaal aan .dus de fout bij ziggo moeten ze mij toch maar over laten stappen wat hun fout doen moet ik voor boeten .dus echt niet
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De enige manier om een contractstermijn te hebben is een bestelling plaatsen. Als je de bevestingsmail van je laatste bestelling waar een contractstermijn aan gekoppeld was nog hebt, pak die er dan bij en controleer welke datum daar op staat. Wanneer daaruit blijkt dat je toch eerder dan september kunt overstappen, dan zou ik nogmaals chatten met Ziggo, via ziggo.nl/chat.
Staat daar inderdaad ook september op, dan zul je tot september moeten wachten.
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mijn ziggo kun je niet zien wanneer het contract is afgelopen en dat kon eerst wel en als bezwaar in wilt dienen bij privacy werkt ook niet dus werkt er niks bij ziggo.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Vergeet niet van deze dag te genieten 🙂 Morgen is ie alweer voorbij :disappointed:
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
theeke wrote:
bij mijn ziggo kun je niet zien wanneer het contract is afgelopen en dat kon eerst wel en als bezwaar in wilt dienen bij privacy werkt ook niet dus werkt er niks bij ziggo.

Als u inlogt en kijkt onder Producten zou u uw contractgegevens moeten zien.
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niet zo lang het opgelost is zeggen dat ik mondeling 3maanden korting heb gekregen dat dit geldt maar mij is toegezegt via chat dat zik geen vast contract meer heb dus dit is ook mondeling toe gezegt.dus hier zijn ze niet klaar mee.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
theeke wrote:
niet zo lang het opgelost is zeggen dat ik mondeling 3maanden korting heb gekregen dat dit geldt maar mij is toegezegt via chat dat zik geen vast contract meer heb dus dit is ook mondeling toe gezegt.dus hier zijn ze niet klaar mee.

Als u eens wat leestekens en hoofdletters gebruikt wordt het misschien leesbaar. Deze woordenbrij gaat mijn begrip te boven.
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je werkt zeker voor Ziggo kunnen ook niet lezen dat ze maar eerst eens goede klanten service geven dat kunnen ze ook niet heb nog nooit zo,n belabberd provider gezien.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Nee, ik werk niet en heb nooit gewerkt voor Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
theeke

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Ziggo medewerkers hebben Ziggo achter hun naam staan.

Dat je een hekel hebt aan Ziggo, dat kan natuurlijk, geen probleem mee, maar dat hoef je niet af te reageren op andere klanten die je advies willen geven.

Heb je ooit je abonnement verlengt of een aanbieding gehad met 3 maanden korting?
Zo ja, dan heb je een mail gekregen waar de start datum in staat van je contract en de einddatum.
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke maar ik ga hier niet meer mee verder want ik ben helemaal klaar met Ziggo ik betaal nog tot eind augustus en verders wil ik met Ziggo niks meer mee te maken hebben
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben ik wel mee eens hoor maar als ze zeggen bij klanten service u heeft geen vast contract meer .vind ik dat ze met een oplossing moeten komen. wat gezegd is ook een toezegging en niet anders
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi theeke,

Wat een verhaal en je bent er goed klaar mee zo te lezen! Ik zie dat je in de tussentijd ook nog enkele keren contact met ons hebt opgenomen. Ten eerste is het natuurlijk spijtig dat je ervaringen met ons zo slecht zijn dat je wilt opzeggen, althans dat begrijp ik uit de contacten die je met ons hebt gehad. De orderbevestiging is nogmaals naar je gestuurd van de order die je in september bent aangegaan. Wat ik in die order zie is dat er duidelijk vermeld staat dat je je contractperiode met 12 maanden hebt vernieuwd. Je ging ook een nieuwe kortingsperiode aan en dat betekent altijd dat het gaat om een nieuw jaarcontract.

Ik kan dus jammer genoeg niks voor je betekenen wat dit betreft. Mijn collega heeft via de chat inderdaad foute informatie gegeven via de chat, dat spijt me. Maar aan de duur van je contract kan ik echt niks doen.

Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Mocht je geen contact meer willen dan respecteer ik dat uiteraard ook.
theeke
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo de excuses aanvaard ik niet wat jullie klanten service doet moet ik voor boeten en als al eerder contact hebt gehad met jullie over een rekening en je komt er niet uit wordt maar even gezegd Dan zoek je maar een andere provider waar de rekeningen wel goed zijn. en zo ook met het laatste geval al zo lang klant en dat noemt goede service echt niet maar hoop dat het gauw september is ben ik weg en nooit meer terug bij ziggo. en ik betaal mijn factuurs tot 7 september en nu wil ik niks meer te maken hebben met ziggo .niet voor jou maar als je al zolang klant ben en je wordt zo weg gezet zeg ik bedankt ziggo hele koude douche via tros radar
gr

Uitgelicht topic