ShadowDog

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zit deze coax kabel goed aangesloten? :/

Hallo Ziggo'ers 🙂

Ik krijg morgen een monteur, in mijn "huurappartement", maar ik dacht, ik ga is even zelf koekeloeren, om te zien of de coax in überhaupt goed aangesloten was.

Ik heb namelijk het probleem dat mijn Ziggo modem groen blijft knipperen (Uren lang).

En ik zou het super vinden als een van jullie met ervaring zou willen kijken naar deze foto:




Naar mijn idee ziet het er niet heel goed uit 😕

Zou dit de reden kunnen zijn dat mijn modem (connectbox arris) weigert verbinding te maken?

Dit heeft waarschijnlijk een beunhaas in elkaar geflanst, maar wilde toch heel graag even jullie mening horen 🙂

Bedankt alvast!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Nee! Ziggo bellen voor nieuwe AOP. Deze wordt gratis vervangen! Aop is verouderd. En als dit ook de binnenkomende aop is mag je als klant eigenlijk niets doen. Mijn advies ook bij de evt. huiskamer aop. Dit is echt een Ziggo ding.

Bekijk in context

8 Reacties 8
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Nee! Ziggo bellen voor nieuwe AOP. Deze wordt gratis vervangen! Aop is verouderd. En als dit ook de binnenkomende aop is mag je als klant eigenlijk niets doen. Mijn advies ook bij de evt. huiskamer aop. Dit is echt een Ziggo ding.
Storm

Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Deze AOP is zeer slecht aangesloten en dient tevens te worden vervangen naar een nieuwe versie. En dat zal de monteur morgen ook als eerste doen. (Ga ik vanuit)
ShadowDog
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
robbo wrote:
Nee! Ziggo bellen voor nieuw AOP. Deze wordt gratis vervangen! Aop is verouderd. En als dit ook de binnenkomende aop is mag je als klant eigenlijk niets doen. Dit is echt een Ziggo ding.

Oke dat is heel goed om te weten, dan blijf ik er nu van af en dan laat ik het mooi zo zitten.

Dan wacht ik vooralsnog mooi tot morgen.

Bedankt voor de informatie!

Heel fijn om nu duidelijkheid te hebben dat het aan het aop ligt 🙂
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Storm Graag gedaan. Succes verder. Helpdesk is ook vandaag gewoon bereikbaar hoor :wink:.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi ShadowDog Ik zie een zwarte kabel trouwens, kan het zijn dat dit kastje niet de AOP was? Je foto is kippenvel waardig, dat ziet er echt slecht uit zeg! Kortom hoe is het afgelopen? 🙂
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
Deze is echt kansloos , deze aop is zeker al niet rerour geschikt , en zou vervangen moeten worden , ook al als de deze alleen van de tv wil gebruiken zou deze storing geven , de manier van aansluiten is al helemaal van verre van goed , er zit een zwarte kabel aan dus vraag me af of dit wel zeker de eerste punt is waar ziggo binnen komt , zit er geen aop in de meterkast met een groene kabel
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Ik zet een slotje op dit topic omdat het inderdaad in een ander topic verder gaat.

Uitgelicht topic