freekvandael

Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ZiggoGo-app

Ik wil weten wanneer de Ziggo-go app beschikbaar komt voor Panasonic smart tv's?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Meer informatie over de stand van zaken omtrent de Android TV app vind je in dit topic: https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-go-op-android-tv-49457 

Bekijk in context

17 Reacties 17
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23740Posts
  • 1053Oplossingen
  • 7563Likes

Er is nog niks bekend en als er iets bekend gemaakt wordt dan is het via een Sticky topic door een moderator.

 

Misschien dat een moderator die dit topic vanzelf binnen komt iets meer weet. Tot heden is er nog geen app voor de Smart TV’s

freekvandael
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Dave, dank voor je reactie. Ik ga er vanuit dat ik van een reactie van een moderator automatisch bericht krijg?
Daarnaast: ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben met een dergelijke vraag, maar ik krijg hierover niets gevonden op de community. Of zoek ik verkeerd?

FW

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De Panasonic smart TV en smart TV's van andere merken werken het beste wanneer ze op een coaxkabel zijn aangesloten. Om van alle mogelijkheden gebruik te maken kunt u verder een abonnement met een mediabox of CI+ module afsluiten. Ziggo gaat daar, als kabelprovider, geen app voor maken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23740Posts
  • 1053Oplossingen
  • 7563Likes

@freekvandael  Je bent gelukkig niet de enige met de vraag ?

 

Paar jaar terug was de Horizon App er maar door de fusie is dit ingetrokken.

 

 

freekvandael
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jan,

Ik vind je reactie erg kort door de bocht, maar je slaat wel precies de spijker op de kop: IK HEB GEEN BESTE ERVARINGEN MET DIE COAX KABEL (en ik heb de duurste kabel liggen) EN APPARATUUR VAN ZIGGO. EN DAAROM WIL ER VAN AF. Internet van Ziggo is stevig en stabiel en daar heb ik geen klagen over. Dus liever een utp in de tv en de Ziggo Go app op de tv en ik ( en met mij vele anderen) wordt erg blij. 

FW

 

freekvandael
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jan, nog even ter aanvulling: Ziggo  heeft een prima Ziggo go app  voor op mobieltjes en tablets. Bouw die app dan om voor smart-tv's.

FW

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
freekvandael wrote:

Jan, nog even ter aanvulling: Ziggo  heeft een prima Ziggo go app  voor op mobieltjes en tablets. Bouw die app dan om voor smart-tv's.

FW

Om het aanbod van Ziggo op TV te kunnen zien, heeft Ziggo uitstekende apparatuur. Plannen om die te vervangen door mobiele apparaten van de klant zijn er niet. Daarom zal die app er waarschijnlijk de komende tijd niet komen. 

freekvandael
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jan. Ik geloof dat je mij niet goed begrijpt.

Kort  gezegd: ik heb geen goede ervaringen met de coax en ik vind de coax niet meer van deze tijd en het is een kwestie van tijd dan is het einde verhaal voor de coax. Daarnaast nog een keer de opmerking dat Ziggo al een app heeft in de appstores en deze ook nog eens promoot voor mobiel gebruik. Dus ik weet niet waar jij het over hebt. Maak die app geschikt voor smart TV's en zorg dat (in mijn geval) deze in de appmarket van Panasonic komt te staan.

FW

 

freekvandael
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vroeg me af waarom er berichten circuleren op het net over een Ziggo go app voor op android smart tv's??

 

FW 

pogingdrie

Level 4
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

De Horizon go app is er nog steeds, maar wordt (om onduidelijke reden en zonder duidelijke feedback) niet meer gesuporteerd (en “some say” mogelijk tegengewerkt) door ziggo. Heel jammer dat Ziggo haar visie hierop niet wilt delen.

Pasi

Level 18
  • 10080Posts
  • 496Oplossingen
  • 5588Likes
Jan F. wrote:

...Om het aanbod van Ziggo op TV te kunnen zien, heeft Ziggo uitstekende apparatuur. Plannen om die te vervangen door mobiele apparaten van de klant zijn er niet. Daarom zal die app er waarschijnlijk de komende tijd niet komen. 


Dat @Jan F. het beste antwoord geeft, is eigenlijk wel vreemd. Of heeft hij inzicht in de interne Ziggo documentatie? Je zou, na 12 dagen, toch verwachten dat een Ziggo mod al langs was geweest en een ‘officiële’ mededeling had gedaan.

@freekvandael : ik denk dat het volgende ook het beste antwoord is: Dat Ziggo mods, niet ( meer ? ) op dit soort vragen reageren, zegt eigenlijk genoeg. Het interesseert Ziggo helemaal niet wat klanten willen of vragen.

De laatste jaren is Ziggo afgegleden naar een super commercieel bedrijf en levert ondertussen minimale functionaliteit ( als het al werkt ) tegen high-end prijzen.
 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Pasi wrote:


Dat @Jan F. het beste antwoord geeft, is eigenlijk wel vreemd. Of heeft hij inzicht in de interne Ziggo documentatie? Je zou, na 12 dagen, toch verwachten dat een Ziggo mod al langs was geweest en een ‘officiële’ mededeling had gedaan.

De moderators hebben al meerdere malen gereageerd op soortgelijke vragen. Ik kan me indenken dat, als er niet nieuws te melden is, ze niet meer reageren. 

Ik heb geen inzage in interne Ziggo documenten, maar als belangstellende klant en kennis hebbende van algemene marketing strategie, kan ik me voorstellen dat Ziggo als kabelprovider misschien ooit wel eens app zal ontwikkelen en die tegen betaling van abonnementsgelden aan de klant ter beschikking stelt. Maar een hoge prioriteit zal dat niet hebben, de primaire business is kabelprovider. Ik zie daar in de nabije toekomst niets veranderen. Er zal bij een enkeling misschien behoefte aan bestaan, maar de meeste klanten zullen tevreden zijn met een abonnement met een mediabox. 

Pasi

Level 18
  • 10080Posts
  • 496Oplossingen
  • 5588Likes
Jan F. wrote:

...Ik kan me indenken dat, als er niet nieuws te melden is, ze niet meer reageren….


Nee, dat kan ik niet. Ik kan me wel voorstellen dat de Ziggo mods moe worden van al die vragen, maar dat is niet de vraagsteller aan te rekenen, maar Ziggo.

Laat Ziggo hierover maar eens een officiële uitspraak/verklaring doen ( met duidelijke uitspraken ), maar dat doen/durven ze niet, want dat zou misschien klanten kunnen kosten. Ze houden liever alles vaag en daarom is en blijft de vraag van de TS ( om de zoveel maanden ) actueel.
Zodra er een officiële verklaring is, kan bij iedere vraag, simpel ( én door iedereen ) daarheen worden verwezen en kan de vraagsteller klip & klaar lezen waar men aan toe is.

Tevens zal je maar als nieuwe Ziggo klant deze vraag willen stellen. Op het forum zijn tig draadjes hierover te vinden, maar in geen enkele staat iets zwart/wit van Ziggo, alleen maar wat jan-en-alleman schrijft.

Ps. natuurlijk is niets persoonlijk bedoeld! En verder niets dan lof voor de mods en diegene die hier dagelijks hun best doen, om iedereen antwoord te geven en te helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75648Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22181Likes
Pasi

Level 18
  • 10080Posts
  • 496Oplossingen
  • 5588Likes

 

Dank je Be_rt, daar hebben ‘we’ wat aan. Dat is een duidelijk ‘Officieel’ antwoord.

Maar deze mededeling van @Sander Ziggo is al 5 maanden oud en in die tijd kan ( !! ) er veel veranderd zijn. Na 5 maanden zou ik ook ( als ik een Android tv had ) om een status update vragen, dus de vraag van de TS vind ik niet vreemd ( maar wie ben ik ? ).

Misschien kan Sander een update geven?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75648Posts
  • 5168Oplossingen
  • 22181Likes

“maar in geen enkele staat iets zwart/wit van Ziggo”

In die staat iets officieel zwart/wit van Ziggo, er zijn nog oudere, maar dit is de laatste, voor zover ik kon vinden.

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Meer informatie over de stand van zaken omtrent de Android TV app vind je in dit topic: https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-go-op-android-tv-49457 

Uitgelicht topic