Pasi wrote:
Dat @Jan F. het beste antwoord geeft, is eigenlijk wel vreemd. Of heeft hij inzicht in de interne Ziggo documentatie? Je zou, na 12 dagen, toch verwachten dat een Ziggo mod al langs was geweest en een ‘officiële’ mededeling had gedaan.
De moderators hebben al meerdere malen gereageerd op soortgelijke vragen. Ik kan me indenken dat, als er niet nieuws te melden is, ze niet meer reageren.
Ik heb geen inzage in interne Ziggo documenten, maar als belangstellende klant en kennis hebbende van algemene marketing strategie, kan ik me voorstellen dat Ziggo als kabelprovider misschien ooit wel eens app zal ontwikkelen en die tegen betaling van abonnementsgelden aan de klant ter beschikking stelt. Maar een hoge prioriteit zal dat niet hebben, de primaire business is kabelprovider. Ik zie daar in de nabije toekomst niets veranderen. Er zal bij een enkeling misschien behoefte aan bestaan, maar de meeste klanten zullen tevreden zijn met een abonnement met een mediabox.