Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Ziggo zet aanval op KPN in met goedkoop sportabonnement

Ziggo zet aanval op KPN in met goedkoop sportabonnement
Ziggo biedt vanaf vandaag een nieuw sportabonnement waarin de betaalzenders FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal gebundeld geleverd worden.

De nieuwe sportbundel kost bij Ziggo €19,95 per maand. Dit is twee euro duurder dan een los abonnement op FOX Sports Eredivisie, dat vanwege een oude nog doorlopende overeenkomst bij het kabelbedrijf €17,95 per maand kost. Voor een los abonnement op Ziggo Sport Totaal betaalt de Ziggo-klant €14,95 per maand. Ziggo Sport Totaal kan wel als gratis keuzemogelijkheid worden gekozen als op een adres vaste diensten van Ziggo en mobiele diensten van Vodafone worden gecombineerd.

Bron TotaalTV: Klik hier

Wat ik me afvraag, je kunt als je ook Vodafone hebt Ziggosport als gratis pakket kiezen.
Is dat dan ook inclusief die Foxsport of anders wat moet er voor Fox bijbetaald worden als je Ziggosport al gratis hebt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Mooie deal idd!

De Extra Zenderpakket-deal blijft gelijk: je kan voor Ziggo Sport Totaal kiezen, maar daar komt geen Fox Sports Eredivisie bij en zal los moeten worden besteld.
Je kan natuurlijk wel een ander zenderpakket kiezen (bijv Movies & Series L) en dan alsnog voor de ZST+FSE-bundel kiezen. Dan heb je (bijna) 3 zenderpakketten voor de prijs van 1 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Mooie deal idd!

De Extra Zenderpakket-deal blijft gelijk: je kan voor Ziggo Sport Totaal kiezen, maar daar komt geen Fox Sports Eredivisie bij en zal los moeten worden besteld.
Je kan natuurlijk wel een ander zenderpakket kiezen (bijv Movies & Series L) en dan alsnog voor de ZST+FSE-bundel kiezen. Dan heb je (bijna) 3 zenderpakketten voor de prijs van 1 🙂
Simba24
Topicstarter
Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Ik weet niet niet wie dit als beste antwoord heeft aangemerkt, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Laat ik het dan wat duidelijker proberen te stellen.
Het sportpakket met Fox samen kost € 19,95
Ziggo Sport alleen kost € 14,95
Fox eredivisie kost € 17,95
Als je Ziggo sport als gratis pakket hebt en je wilt Fox er bij hebben moet je dan het verschil €5,00 betalen of de complete € 17,95 bijbetalen?
Daar is dus geen duidelijk antwoord op gegeven.,
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Inderdaad de complete prijs als je Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket hebt gekozen.

Het is voordelig om voor de bundel te kiezen indien je voor één van de twee al betaalt/zou willen betalen.
Simba24
Topicstarter
Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Hmmm dan is het voor mij niet interessant, want films hou ik niet van, de meeste films gaan over moord en doodslag en je reinste fantasie., hoe gewelddadiger hoe mooier het blijkbaar is.
Dat hoeft voor mij echt niet.
Natuurlijk zijn er wel andere films, maar meestal val ik bij films in slaap, dus een filmpakket is voor mij niet interessant.

Uitgelicht topic