marheij

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safe Online - melding dat ik nog niet beschermd ben

Net safe online geinstalleerd maar ik krijg de mededeling dat ik nog niet beschermd ben.

Wat moet ik doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op welk apparaat ? Waar komt die melding van? Kun je Safe Online openen?

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op welk apparaat ? Waar komt die melding van? Kun je Safe Online openen?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Welkom op de Ziggo Community @marheij.

Tegenwoordig is het zeker geen overbodige luxe om jouw apparaten goed te beschermen. Veiligheid gaat namelijk voor alles. We helpen je graag verder op weg met Ziggo Safe Online. Net zoals @Steefb ben ik erg benieuwd op welk apparaat je Ziggo Safe Online hebt geïnstalleerd, waar je deze melding ziet en wat je krijgt te zien als je Safe Online zelf opent. Mocht het makkelijker zijn, dan mag je ook altijd een screenshot toesturen. Hoe meer informatie je ons kunt geven, hoe beter! We kunnen je dan beter voorzien van tips.  We horen graag van je!

marheij
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem opgelost. Dank voor de reactie

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dat is fijn om te horen @marheij. Nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar hoe je dit hebt opgelost. Wil je de oplossing hier met ons delen? 

Uitgelicht topic