Justin23

Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

Ziggo Safe Online geeft verkeerde gebruikersnaam aan

Sinds gisteren Ziggo Safe Online op mijn apparaten geïnstalleerd en een Safe Online omgeving aangemaakt.

Telken als ik mij nu inlog op mijn Safe online kom ik in de Online Safe van iemand anders terecht waarin ook hun apparaten staan.

 

***Afbeeldingen verwijderd i.v..m. privacy***

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik leg dit even op een plek neer waar nu actie ondernomen kan worden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Justin23
Topicstarter
Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes
Be rt wrote:

Ik leg dit even op een plek neer waar nu actie ondernomen kan worden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Net gebeld met klantenservice. Deze geven aan om het programma maar niet te gebruiken en over te stappen naar een andere beveiligingssoftware.

Ik kom helemaal niet meer in mijn eigen Online Safe. Telkens als ik inlog zit ik in een andere safe.

 

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Justin23  Klasse dat je het hier gelijk meldt! De klantenservice heeft je voor nu even de tip gegeven Safe Online in jouw geval niet te gebruiken,. We gaan hier morgen met jou naar kijken. 

 

De geposte afbeeldingen heb ik verwijderd omdat daar gebruikersnamen staan. Beter voorkomen dan genezen zullen we maar zeggen!

Justin23
Topicstarter
Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

Ik kom nu weer in mijn eigen safe terecht. Wat mij vanavond en gisteravond opviel was dat als dit probleem optreed ik ook niet meer kan inloggen op Mijn Ziggo en de Storing checker van Ziggo dan ook niet meer werkt ( Postcode en huisnummer combinatie niet bekend)

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Raar geval dit, ik zou niet direct weten waar dit misgelopen is maar dat gaan we uitzoeken. Zie ook het verzoek in mijn privébericht.

Justin23
Topicstarter
Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

@Sander Ziggo @Mark Ziggo @Be rt   Het probleem is schijnbaar nog steeds niet opgelost. Ik kom nu weer niet in mijn eigen online safe maar in de safe van andere klanten. Ik zal de screenshots maar achterwegen laten.

Justin23
Topicstarter
Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes

Net via Messenger contact gehad met de Ziggo Helpdesk en hun alweer voorzien van een tiental screenshots. Ik vind hun houding hierin erg laconiek.

Het probleem is al een week bekend en er wordt aan gewerkt is hun reactie.

Maar het is toch onacceptabel dat zoveel mensen gebruik maken van hun beveiligingssoftware betaald of gratis deze zo lek is als een mandje.

Ik kan gewoon in andermans account alle apparaten zien en hiervan de complete beveiliging uitschakelen of zelfs bij mobiele apparaten de locatie zien waar deze zich bevinden.

Er waren zelfs bedrijven bij die gebruik maken van Ziggo Safe Online waarvan ik de complete beveiliging kon uitschakelen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik leg dit ernstige probleem weer bij een Ziggo moderator neer, zij zullen morgen reageren.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Justin23 wrote:

Ik kom nu weer in mijn eigen safe terecht. Wat mij vanavond en gisteravond opviel was dat als dit probleem optreed ik ook niet meer kan inloggen op Mijn Ziggo en de Storing checker van Ziggo dan ook niet meer werkt ( Postcode en huisnummer combinatie niet bekend)

Hey Justin, eerder gaf je aan dat het probleem samen met bovenstaande complicaties optrad en dat het inmiddels was opgelost. Het speelde afgelopen zondag dus weer, daarbij opnieuw de koppeling met het niet kunnen inloggen op Mijn Ziggo en de niet werkende storingschecker?

De exacte oorzaak is helaas nog niet bekend, maar hier wordt hard naar gezocht vanuit Ziggo (in samenwerking met F-Secure).

Justin23
Topicstarter
Level 9
  • 259Posts
  • 5Oplossingen
  • 68Likes
Mark Ziggo wrote:
Justin23 wrote:

Ik kom nu weer in mijn eigen safe terecht. Wat mij vanavond en gisteravond opviel was dat als dit probleem optreed ik ook niet meer kan inloggen op Mijn Ziggo en de Storing checker van Ziggo dan ook niet meer werkt ( Postcode en huisnummer combinatie niet bekend)

Hey Justin, eerder gaf je aan dat het probleem samen met bovenstaande complicaties optrad en dat het inmiddels was opgelost. Het speelde afgelopen zondag dus weer, daarbij opnieuw de koppeling met het niet kunnen inloggen op Mijn Ziggo en de niet werkende storingschecker?

De exacte oorzaak is helaas nog niet bekend, maar hier wordt hard naar gezocht vanuit Ziggo (in samenwerking met F-Secure).

 

@Mark Ziggo Ik heb de storing checker en Mijn Ziggo niet gebruikt dus dat weet ik helaas niet. Wat mij wel op viel is dat het alweer op de Zondag avond rond 18:00uur begon tot ongeveer 20:00uur. De rest van de week geen problemen gehad.

Uitgelicht topic