Marietta

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Replay en opnemen werkt niet met Mediabox Next

Wij hebben een Mediabox Next geïnstalleerd. We kunnen nu helaas de replay en opname functie niet meer gebruiken. Zou niet meer in ons abonnement zitten. Hebben modem en box al paar keer uitgezet en herstart, helaas zonder resultaat.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Marietta, welkom hier!

Het lijkt erop dat je Mediabox Next administratief nog een laatste zetje nodig heeft - of had. Ik kan jammer genoeg geen gegevens vinden bij de informatie die in je profiel staat. Dus ben ik benieuwd of er al contact is geweest en of alles nu wel al werkt. We zijn benieuwd!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ga eens in mijn Ziggo naar producten, TV, bij de Next box kunt zenders en pincode herstellen.
Marietta
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas staat deze optie er niet voor ons tussen. Alleen kabelTV staat onder de televisie vermelding.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Marietta, welkom hier!

Het lijkt erop dat je Mediabox Next administratief nog een laatste zetje nodig heeft - of had. Ik kan jammer genoeg geen gegevens vinden bij de informatie die in je profiel staat. Dus ben ik benieuwd of er al contact is geweest en of alles nu wel al werkt. We zijn benieuwd!
Marietta
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Michael Ziggo ,

Helaas nog niet, ik zal proberen te bellen met de klantenservice. Welke gegevens ben je anders van mij nodig? Ben nog niet zo thuis in deze community

Uitgelicht topic