Jude70

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo next

Sinds vrijdag de Ziggo next geïnstalleerd. Het weekend gewoon normaal Ziggo go app gebruikt tot vanmiddag. krijg nu melding: geen zenders beschikbaar, like uo te wijzigen bij instelling. Als ik naar mijn instellingen ga op mijn profiel krijg ik denk zender lijst met de melding geen abonnement op. Kan dus geen zender toevoegen. De app al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd echter zonder resultaat
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je nieuwe abonnement is nog niet goed geactiveerd waarschijnlijk.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Mogelijk kunnen zij iets zien in de achtergrond.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Jude70 . Alles staat op dit moment wel goed in de systemen. Zie je deze melding nog steeds? 🙂

Uitgelicht topic