Ink

Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ziggo movies en series

Movies en series op onze humax 5200c werkt niet meer. Dit is een 2e ontvanger. Op de mediabox werkt het wel.
De extra zenders werken wel op de humax, enkel de movies en series dus niet.
Ik heb via mijn ziggo al geprobeerd de zenders opnieuw op te halen, en heb ik de ontvanger als eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen, ook dat mocht helaas allemaal niet helpen. Kan iemand mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hierover zijn 2 topics aangemaakt. Niet zo heel handig.

Lycke Ziggo ik heb in het andere topic je hulp ingeroepen. Kun je deze sluiten? Want anders word het er allemaal niet duidelijker op.

Bekijk in context

10 Reacties 10
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Ink,

Movies & Series werkt via internet. Is de internetverbinding van de Humax wel in orde?
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Alexander,

Dank voor je reactie. Het internet is in orde, we kunnen wel gewoon programma gemist kijken. Maar de films en series die bij het abonnement horen niet. Terwijl we wel dit abonnement hebben, staat ook zo in mijn ziggo
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Erg vreemd!

Wat je kan proberen is het opnieuw ophalen van de zenders in Mijn Ziggo. Dit zal het abonnement op de smartcard 'wakkerschudden'. Zenders opnieuw ophalen duurt max. 15 minuten (de Humax moet wel aanstaan):
Inloggen in Mijn Ziggo > Producten > Televisie > Digitale ontvanger en smartcards > 'Zenders en pincode herstellen' bij het juiste smartcardnummer.
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hoi, dank je, dat heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd. OOk de fabrieksinstellingen terug gezet. Maar ook dat mag niet helpen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ink wrote:
De extra zenders werken wel op de humax, enkel de movies en series dus niet.


Er komt dus een melding : neem een abonnement ?
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja, precies. Terwijl we wel een abonnement hebben.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Dan heb je zelf alles al gedaan wat evt. kan helpen. Nu kan alleen de klantenservice het probleem verhelpen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hierover zijn 2 topics aangemaakt. Niet zo heel handig.

Lycke Ziggo ik heb in het andere topic je hulp ingeroepen. Kun je deze sluiten? Want anders word het er allemaal niet duidelijker op.
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
De twijfel sloeg vanmiddag ineens toe bij mij omdat ik dus denk dat het echt aan ziggo en het pakket ligt en niet aan de humax. Weet niet zo goed hoe het allemaal samen werkt hier, vandaar mijn latere post in het kopje zenderaanbod en tv paketten .

Ik Weet even niet hoe ik m moet sluiten, maar toch bedankt zover!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Snap het hoor Ink

maar als er 2 topics lopen over hetzelfde word het wat ingewikkeld. Maar komt goed. Lycke kan dit topic gewoon sluiten.

Uitgelicht topic