Jhv2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Mediabox XL niet zichtbaar in Ziggo GO app

Hoi, in mijn ziggo go app staat dat de mediabox XL niet gevonden kan worden in het netwerk.

Ik heb wel toegang tot On demand & TV replay, maar niet bv opnames

Nu lees ik dat jullie achter de schermen Iets door kunnen zetten dat ik wel via de ziggo app toegang heb tot de mediabox. Kunnen jullie helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jhv2 Ik lees nu pas goed: “Ik heb wel toegang tot On demand & TV replay, maar niet bv opnames”

Opnames van de Mediabox XL kunnen niet in de app gekeken worden, wel met de Next mediabox.

De Mediabox XL wordt binnen afzienbare tijd omgezet naar dezelfde look en feel als de Next met dezelfde functies, behalve voice control op de oude afstandsbediening, dat kan alleen met een nieuwe en 4K en dan is het wel mogelijk om opnames te bekijken met de Ziggo Go app.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-xl-upgrade-nu

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hoelang heb je de Mediabox XL al actief?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Het is een stuk drukker dan gebruikelijk, waardoor ze niet altijd binnen 24 uur kunnen reageren. 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Jhv2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

al n paar jaar, maar niet de moeite genomen om dit verder te onderzoeken..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jhv2 Ik lees nu pas goed: “Ik heb wel toegang tot On demand & TV replay, maar niet bv opnames”

Opnames van de Mediabox XL kunnen niet in de app gekeken worden, wel met de Next mediabox.

De Mediabox XL wordt binnen afzienbare tijd omgezet naar dezelfde look en feel als de Next met dezelfde functies, behalve voice control op de oude afstandsbediening, dat kan alleen met een nieuwe en 4K en dan is het wel mogelijk om opnames te bekijken met de Ziggo Go app.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-xl-upgrade-nu

Jhv2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok, bedankt!

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Hi @Jhv2,

Hartelijk welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je hier een kijkje komt nemen 🙂

Zoals je inmiddels vast al gemerkt hebt, kun je hier met al je vragen terecht. Fijn dat @Be rt je al van een antwoord voorzien heeft. Mocht je ooit nog eens een vraag hebben, aarzel dan niet om deze hier te stellen. We helpen je uiteraard met alle plezier!

Uitgelicht topic