Helg

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Mediabox XL Foutcode 8075

Ik heb  Movies and Series XL besteld. Helaas: het werkt niet op mijn tv. Heb geprobeerd om in mijn Ziggo  het zenderaanbod op te halen. Nog steeds niks.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Helg Balen dat het nog niet werkt! Ik heb even opnieuw signaal gestuurd naar de virtuele smartcard van de Ziggo Mediabox XL.
De zenders moeten dan binnen nu en 24 uur werken. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Wanneer heb je Movies and Series XL besteld?

Heb je een bestel bevestiging ontvangen?

8075 betekent dat het nog niet in je abonnement zit.

Helg
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afgelopen zaterdag. Ik kreeg meteen een bevestiging. Het werkt wel in Ziggo go

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Helg OK, dan zit het in je abonnement.

Gebruik je één of andere mediabox?

Of heb je een CI+ module met smartcard in je TV zitten of heb je alleen de vrije zenders geïnstalleerd?

Helg
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een Horizon mediabox

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Helg Mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Haal de Horizon box eens 30 seconden van de stroom, mogelijk haalt hij dan het abonnement opnieuw op.

Helg
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gedaan. Werkt niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dan lijkt het niet door te komen in het abonnement onderdeel van de Horizon box.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @Helg en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel getrokken hebt d.m.v. dit topic! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en ik zie dat er sprake is van vertraging in de administratieve activatie van het Movies en Series XL pakket op de Mediabox XL (Horizon).
Inmiddels is dit probleem opgelost door mijn collega's. Kun je laten weten of Movies en Series XL inmiddels al werkt? 

Helg
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas werkt het nog steeds niet.

Heb de box van de stroom gehaald. Werkt nog niet.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Helg Balen dat het nog niet werkt! Ik heb even opnieuw signaal gestuurd naar de virtuele smartcard van de Ziggo Mediabox XL.
De zenders moeten dan binnen nu en 24 uur werken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Helg, goedemorgen!
Wij zijn reuze benieuwd! Kun je naar aanleiding van de laatste actie van Paul nu wel lekker via jouw Mediabox XL kijken naar alle zenders van Movies en Series XL? We horen graag van je.

Helg
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt. Fijn!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Helg wrote:

Het is gelukt. Fijn!

Super; thanks voor de bevestiging hiervan!
Heel veel kijkplezier en alvast een fijn weekend 

Uitgelicht topic