dickj

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo mail drive en Google Drive.

Beste mensen,
Sinds kort ben ik overgestapt van Microsoft Office 365 naar Google Docs. Veel van mijn bestanden stonden al in Google Drive. Nu zie ik in de Ziggo mail Drive staan. Ik vraag mij af of ik het zo kan instellen dat mijn bestanden worden opgeslagen in Google Drive in plaats van de Ziggo Drive die onderdeel is van Ziggo Mail. IK zie in de drive geen mogelijkheid om de bestanden te exporteren naar een andere locatie.
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je kan bestanden met de documentnaam .csv exporteren, hier vond ik deze informatie over op deze pagina

En anders staan hier ook oplossingen tussen om nog iets te kunnen aanpassen.

Hoop dat u er uitkomt en anders zien we uw bericht heel graag.
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Volgens mij is de mail drive alleen voor mail.
Ziggo biedt al een tijd geen webspace meer aan.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Bestanden opslaan in Ziggo Mail

Foto’s, video’s, muziek en andere bestanden sla je allemaal op in Ziggo Mail. Zo kun je je bestanden bekijken en delen waar en wanneer je maar wilt.

Bestanden delen in Ziggo Mail

Je kunt bestanden en mappen delen met anderen. Volg daarvoor onderstaande instructies.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi dickj, welkom hier!

Top dat je hier je hulp zoekt, want er is hier veel kennis aanwezig. Zoals je kunt lezen zijn er al veel tips gegeven. Heb je daar iets aan gehad? We horen graag weer van je.
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
In Ziggo Mail (Drive) kun je een opslagaccount toevoegen, maar helaas geen Google Drive. Alleen Dropbox, Box en Onedrive. Wel kun je vanuit Ziggo Drive bestanden/mappen downloaden naar je eigen computer.

Uitgelicht topic