M4RTYN

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Mail 2FA

Ik wou misschien een e-mailadres aanmaken bij Ziggo maar twijfel hierover, omdat e-mail accounts bij Ziggo alleen beveiligd worden met een wachtwoord. Zelf gebruik ik overal waar het kan twee stappen authenticatie, bijvoorbeeld bij Gmail. Nu las ik ergens dat Ziggo wel aan twee stappen authenticatie zou werken, maar vraag me af wanneer dit mogelijk wordt bij Ziggo.
Kan iemand mij vertellen wanneer 2FA beschikbaar komt bij Ziggo Mail?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Ik heb hier nergens ook maar iets over gelezen en verwacht dit niet op korte termijn.

Wel worden vreemde netwerkverbindingen snel geblokt en je hiermee je mailbox, b.v. mensen die via VPN via een paar verschillende locaties hun mail benaderen, en dan moet je je wachtwoord van Mijn Ziggo en de mailbox wijzigen om weer van de mail gebruik te kunnen maken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Ik heb hier nergens ook maar iets over gelezen en verwacht dit niet op korte termijn.

Wel worden vreemde netwerkverbindingen snel geblokt en je hiermee je mailbox, b.v. mensen die via VPN via een paar verschillende locaties hun mail benaderen, en dan moet je je wachtwoord van Mijn Ziggo en de mailbox wijzigen om weer van de mail gebruik te kunnen maken.

Uitgelicht topic