MacKenzie

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo komt afspraken niet na! Hogere rekening en veel ellende.

In augustus besloten om op te zeggen bij ziggo aangezien ik niet tevreden was met de service en hoe alles liep. Veel storingen en langzaam internet dus maakte de overstap naar T mobile. Deze stelde via de overstap service Ziggo op de hoogte over het feit dat ik op wilde stappen en kreeg een dag later een email van Ziggo of ik contact wilde opnemen via de telefoon om een en ander kort te sluiten ivm de opzegging. Ik de maandag erop gebeld en uiteindenlijk na lang gepraat besloten toch bij ziggo to blijven. De afspraak die gemaakt was was de volgende.

6 maanden abonement a € 29.95 per maand
6 maanden gratis filmnet (loopt af op 03-02-2018)
Nieuwe horizon XL box
Nieuwe Router

Aangezien de overstap aan het einde van augustus was kreeg ik dus nog een rekening met volle mep voor de aankomende maand september. Veel moeten bellen en vaal verbinding midden in gesprek weg maar uiteindelijk met veel pijn en moeite en 7 gesprekken aan de telefoon alles recht kunnen trekken.

Zag ik op de factuur voor september staan dat abbonement € 32.61 was ipv € 29.95. Dacht bij mezelf, zal door overgang factuur komen, wachten gewoon oktober af...

Net factuur oktober gekregen. Abbo € 32.61 + € 25.- herinneringskosten!

Weer niet de beloofde € 29.95 en nu ook nog eens herinneringskosten voor fouten die ziggo heeft gemaakt! Wat is dit voor onzin?

Ik heb geen zin meer om te bellen want de telefoon gesprekken zijn drama. halverwege verbinding weg, word niet geluisterd, kunnen het niet vinden in systeem en zijn compleet niet behulpzaam... TENZIJ je weg gaat naar een andere provider. Want dan kan ineens alles. Alleen jammer dat ze het niet nakomen als je dan toch besluit te blijven.... Zitten er op dit forum ook ziggo medewerkers die dit kunnen uitzoeken?

Afspraak is toch zeker afspraak? Als ik 6 maanden € 29.95 word belooft waarom dan ineens een hoger bedrag? Waarom dan die herinneringskosten terwijl ik alles via de telefoon netjes geregeld heb? Wanneer komt ziggo zijn afspraken eens na zeg! Dit was nou precies 1 van die drama's waarom ik op wou stappen.... Had ik maar door gezet zeg...

:rage: :rage: :rage:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Update, we hebben elkaar gesproken en er klopt inderdaad niks van.
Ik heb het verschil plus vergoeding voor mobiel aangemaakt als coulance.

Mocht er nog iets mis gaan, dan weet je me te vinden 🙂

Gr,

Bekijk in context

12 Reacties 12
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
MacKenzie,
Welkom op de Community van Ziggo.

Uiteraard ben je hier van harte welkom, maar op het moment dat ik het schrijf denk ik wel, alleen had ik liever een ander verhaal gezien dan wat jij nu schrijft. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even hebt gehad en dat bellen geen zin meer heeft. Je hebt er goed aan gedaan om te willen blijven bij Ziggo en dan krijg je dit allemaal aan je broek hangen en daar ben je zeker niet blij mee. Omdat dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je niet verder helpen wat betreft het administratieve gedeelte. Wel kan ik je helpen om je bericht onder de aandacht te brengen bij de moderatoren van Ziggo en die willen deze uitdaging wel aan om je naar tevreden verder te helpen. Deze drama's moeten natuurlijk opgelost worden!

Heb even geduld, ik maak een melding voor je en dan komt er een moderator langs om je te helpen. Aangezien het weekend er tussen heeft gezeten en er meer klanten zijn die hulp wensen kan het even duren maar ik hou het warm voor je.
MacKenzie
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy wrote:
MacKenzie,
Welkom op de Community van Ziggo.

Uiteraard ben je hier van harte welkom, maar op het moment dat ik het schrijf denk ik wel, alleen had ik liever een ander verhaal gezien dan wat jij nu schrijft. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even hebt gehad en dat bellen geen zin meer heeft. Je hebt er goed aan gedaan om te willen blijven bij Ziggo en dan krijg je dit allemaal aan je broek hangen en daar ben je zeker niet blij mee. Omdat dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je niet verder helpen wat betreft het administratieve gedeelte. Wel kan ik je helpen om je bericht onder de aandacht te brengen bij de moderatoren van Ziggo en die willen deze uitdaging wel aan om je naar tevreden verder te helpen. Deze drama's moeten natuurlijk opgelost worden!

Heb even geduld, ik maak een melding voor je en dan komt er een moderator langs om je te helpen. Aangezien het weekend er tussen heeft gezeten en er meer klanten zijn die hulp wensen kan het even duren maar ik hou het warm voor je.


Heb het inderdaad even helemaal gehad op het moment. Komt je om 5 uur je bed uit op een maandag morgen, vind je weer een hoge rekening in je mail box. Word je zeker niet blij van! Bedankt voor je hulp! Word heel erg gewaardeerd.

:wink:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Heeft er al iemand contact met je opgenomen?
MacKenzie
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy wrote:
Heeft er al iemand contact met je opgenomen?
Nog niks gehoord of gezien. Als ik morgen niks hoor ga ik maar weer bellen al wil ik dat niet meer... Heb zo vaak gebeld en nog die rare problemen en geen oplossingen buiten verbreken van verbinding. Heb het lef niet eens meer om te bellen! :disappointed_relieved:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Maar dit is wel heel erg vreemd!
Ik heb er een melding van gemaakt bij de moderatoren en je hebt nog geen antwoord.

Ga gewoon weer een melding maken met de vraag er nu echt even achteraan te moeten gaan. Zoals je zegt, bellen wil je ook niet en dan moet er toch een moderator komen. Ik ga nu gelijk weer berichten!
MacKenzie
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy wrote:
Maar dit is wel heel erg vreemd!
Ik heb er een melding van gemaakt bij de moderatoren en je hebt nog geen antwoord.

Ga gewoon weer een melding maken met de vraag er nu echt even achteraan te moeten gaan. Zoals je zegt, bellen wil je ook niet en dan moet er toch een moderator komen. Ik ga nu gelijk weer berichten!


Ik wacht vandaag nog even af of er hier een moderator langs komt. Zo niet, morgen maar bellen... Bedankt voor je hulp!
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo MacKenzie,

Ik was blijkbaar te druk met andere meldingen dat ik je over het hoofd heb gezien :dizzy_face:
Ik dacht echt dat ik alle aandacht topics open had staan op dinsdag.... Mijn excuses.
Maar je komt hier niet om naar mijn excuus te luisteren.

Je verhaal is zeker geen sprookje!

Als wij iets beloven horen we dat natuurlijk te doen, zou je mij je klantnummer en adres gegevens kunnen sturen via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Dan zorg ik dat we dit rechtzetten en heb jij één contact persoon.

PS, love je handtekening..... :innocent:

Gr,
MacKenzie
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ronald Ziggo wrote:
Hallo MacKenzie,

Ik was blijkbaar te druk met andere meldingen dat ik je over het hoofd heb gezien :dizzy_face:
Ik dacht echt dat ik alle aandacht topics open had staan op dinsdag.... Mijn excuses.
Maar je komt hier niet om naar mijn excuus te luisteren.

Je verhaal is zeker geen sprookje!

Als wij iets beloven horen we dat natuurlijk te doen, zou je mij je klantnummer en adres gegevens kunnen sturen via een privébericht?
Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Dan zorg ik dat we dit rechtzetten en heb jij één contact persoon.

PS, love je handtekening..... :innocent:

Gr,


Verstuurd!

bedankt voor het compliment op het onderschrift :wink:

Ben sarcastic by nature :joy:
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Een beetje gezond sarcasme geeft het leven :art: 😉 en ik ga kijken!

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Update, we hebben elkaar gesproken en er klopt inderdaad niks van.
Ik heb het verschil plus vergoeding voor mobiel aangemaakt als coulance.

Mocht er nog iets mis gaan, dan weet je me te vinden 🙂

Gr,
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Yes, wat goed om te horen!
MacKenzie dan is het nu toch mooi opgelost :wink:
Veel plezier verder met Ziggo en nog een hele fijne avond.
MacKenzie
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy wrote:
Yes, wat goed om te horen!
MacKenzie dan is het nu toch mooi opgelost :wink:
Veel plezier verder met Ziggo en nog een hele fijne avond.


Bedankt voor je hulp! En natuurlijk ook Ronald Ziggo :laughing:

Uitgelicht topic