Robkro

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go ziet mijn mediabox Next niet.

Ik heb sinds vrijdag 3 mei de Next aangesloten. De Ziggo Go app ziet mijn box niet en daarom kan ik dus ook niet via de app opnemen. Bij instellingen > Mediaboxen staat je hebt geen mediabox van Ziggo. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Robkro . Er zijn helaas een aantal orders die niet automatisch doorlopen zoals zo moeten. Ik pas het een en ander voor je aan, nu. Binnen 24 uur moet het dan werken ^^.
Hou je ons op de hoogte? 🙂

Bekijk in context

19 Reacties 19
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je al even uitgelogd, app afgesloten en weer opnieuw ingelogd.

Zo niet dan kan het even duren voordat de Next in je Ziggo Go staat, ook omdat er afgelopen weekend een storing is geweest met de registratie van de Next.
Robkro
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, ja ik al een paar keer in en uitgelogd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dan is het even wachten tot alles is geactiveerd en je gegevens bekend zijn, dat duurt meestal even. In de loop van de dag komt er vanzelf een moderator langs die je op weg kan helpen. Belangrijk is wel even je postcode en huisnummer in je profiel te zetten ( deze kan alleen een moderator zien en de klant niet ) dan kunnen ze je verder helpen.
Robkro
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK. Dank je wel.
Robkro
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ziggo Go geeft nog steeds aan dat ik geen Ziggo mediabox heb. Ik ben/ was een tester van de Next en onder mijn test account zie ik wel de box en kan opnemen. Echter, onder mijn eigen klant account dus nog steeds geen box, geen Replay en geen opname mogelijkheid. Ik heb dus op 3 mei mijn testbox Next verwisseld met de nieuwe next.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Robkro . Er zijn helaas een aantal orders die niet automatisch doorlopen zoals zo moeten. Ik pas het een en ander voor je aan, nu. Binnen 24 uur moet het dan werken ^^.
Hou je ons op de hoogte? 🙂
Robkro
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top, ik laat het weten.
Bedankt alvast.

Groet,
Rob.
Robkro
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top. Gelukt! Dank je wel.

Groet,
Rob.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Yes! Geniet ervan ^^.
RVO72

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Hier hetzelfde probleem. In de go app zegt ie dat hij de mediabox niet vind. Vanmiddag aangesloten.
Of duurt dit even tot deze ook herkend word in de app?

Alvast bedankt.

Groet,

Richard
Monique richard

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ook hier lukt het nog niet om de nextbox te koppelen aan de App. Graag suggesties

App opnieuw geïnstalleerd, nog geen herkenning. 4 mei box ontvangen.
Bij Installatie had idd ook wat geduld moeten hebben, maar dat was op maandag gefixt. (Eerst code 1002 daarna 1010)

Monique
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey RVO72 . Gefeliciteerd met je nieuwe mediabox!
Binnen 72 uur na de aansluiting, zou de mediabox in je app zichtbaar moeten zijn. Is dat inmiddels het geval?

Jij wacht duidelijk al langer, Monique richard . Nou heb je helaas geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je in ons klantenbestand kan vinden. Dus ik kan nu ook niet direct zien/oplossen wat er aan de hand is. Speelt dit nog steeds?
Monique richard

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo wrote:
Jij wacht duidelijk al langer, Monique richard . Nou heb je helaas geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je in ons klantenbestand kan vinden. Dus ik kan nu ook niet direct zien/oplossen wat er aan de hand is. Speelt dit nog steeds?



Geduld was een schone zaak, inmiddels werkt ook de app met de NextBox.
Rensink1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan wel in Ziggo Go maar ziet alleen Ziggo sport zenders.
Heb sinds een paar dagen de nextbox.
Klantenservice zegt app opnieuw installeren, echter dit helpt niet.
Ik wacht reacties af.
HSluimer

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier lukt het nog niet om de Nextbox te koppelen aan de App.

App opnieuw geïnstalleerd, geen herkenning. Ik heb op 10 mei de box ontvangen.
Bij Installatie wat geduld moeten hebben (code1010), maar 's avonds rond 23:00 kwam de box volledig tot leven. Maandag even via de chat contact gehad, moest even geduld hebben. Tot op heden echter geen resultaat. De gelijktijdig geinstalleerde Connectbox, stond vanaf zaterdag keurig in Mijn Ziggo. Ook het via Hollandse Nieuwe ontvangen Ziggo Sport pakket weerkt niet. Hier voor geeft mijn Ziggo aan: Om het aanbod van dit pakket te bekijken heb je een interactieve ontvanger nodig.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
HSluimer . Bij jou stond nog niet alles goed geactiveerd. Nu wel, dus binnen 48 uur moet je het in MijnZiggo kunnen zien.
Rensink1. Je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden, dus ik kan je op dit moment niet verder helpen. Als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel, duik ik er voor je in!
Rensink1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Lycke
Ik heb mijn profiel aangepast.
Vanmorgen nogmaals ingelogd op Ziggo go het lijkt nu te werken.
Op mijn Ziggo staat nu alles goed.
Hartelijk dank voor de reacties

Gr Cor
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ah, dat is toevallig! Goed te lezen dat alles werkt :-). Mocht ik toch nog met iets kunnen helpen, dan weet je me te vinden!
HSluimer

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo wrote:
HSluimer . Bij jou stond nog niet alles goed geactiveerd. Nu wel, dus binnen 48 uur moet je het in MijnZiggo kunnen zien.
Rensink1. Je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden, dus ik kan je op dit moment niet verder helpen. Als je je postcode en huisnummer toevoegt aan je profiel, duik ik er voor je in!

Als ik nu inlog, staat alles al goed. Dank voor jullie actie ?

Uitgelicht topic