javerhagen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO wisselen zender duurt lang en maximale aantal schermen foutmelding

Sinds een week duurt het wisselen zender met de Ziggo go app 10 tot 15 minuten. Ook krijg ik de melding u heeft het maximale aantal schermen gebruikt terwijl ik met een telefoon naar een tv kijk. Graag zou ik dit opgelost hebben kunt u helpen.

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Er zijn problemen met de Ziggo Go app en er wordt hard aan gewerkt.

@Alex Ziggo  is hard bezig met een oplossing hiervoor.

 

Kun je omschrijven welk toestel het is mobiel of tablet, Android of IOS 

 

Als je hier kijk Ziggo Go App hapert of werkt niet, zijn genoeg topic’s

 

Anders pakt @Alex Ziggo  dit topic vanzelf op

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

 

 

javerhagen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Samsung Galaxy m31 android en Samsung smart tv

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Op de Samsung Smart TV zit geen Ziggo Go App want de Televisie’s draaien op Tizen Samsung’s eigen Software. Hoe gebruik je die dan door te Casten via Chromecast door je Telefoon.


De Samsung Galaxy M31 Android 10 zou moeten werken maar Android 10 en Ziggo Go werken laatste maanden niet goed. Heb je wel de laatste versie van de Playstore

Ziggo Go App


Welke Media Box heb je van Ziggo en gebruik je internet van Ziggo.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @javerhagen! Welkom hier op de Community 🙂

Bijzonder vervelend dat het wisselen van zender in Ziggo GO zoveel tijd in beslag neemt en je regelmatig een foutmelding in beeld krijgt met betrekking tot het maximale aantal schermen dat in gebruik is. Laatstgenoemde probleem hebben we op de radar en er wordt gewerkt aan een oplossing. Deze melding kan inderdaad onterecht verschijnen.

Dat het wisselen van zenders 10 tot 15 minuten in beslag neemt komt mij niet bekend voor om eerlijk te zijn. Dit ervaar je dus sinds een week, daarvoor ging het zappen snel? En heb je dit ook al eens getest op een ander apparaat?

Uitgelicht topic