KoKKeL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go Windows 10 Voorgang in beeld

Ik gebruik mijn PC om afleveringen terug te kijken met de Ziggo Go app, op mijn systeem heb ik 2 monitoren. Meestal heb ik de voorgangs/control balk in beeld, hoe kan ik voorkomen dat deze in beeld blijft. Zodat ik op 1 monitor kan werken en op de andere fullscreen een aflevering kan kijken zonder die voortgangs/control balk in beeld.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ervaar het feit van de blijvende balk als je de muis gebruikt.

De balk zou eigenlijk in instellingen uitgezet moeten kunnen worden, nu is het automatisch opkomen en automatisch verbergen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ervaar het feit van de blijvende balk als je de muis gebruikt.

De balk zou eigenlijk in instellingen uitgezet moeten kunnen worden, nu is het automatisch opkomen en automatisch verbergen.
weust

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blij dat ik niet de enige ben.
Vandaag PC opnieuw geïnstalleerd (ongerelateerd) en viel mij meteen weer op.

In een venster met de muis er in geklikt is de voortgangsbalk weg, maar zodra het venster geen focus heeft is het er continue.
Zelfs met alt-tab de focus verbreken helpt niet.

Verder werkt de app prima, alleen dit is irritant.
dirajmore

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
hello,
I suffered from the same problem as the topic starter after a Windows 10 update.
After some googling, I found out that this problem is due to my Windows 10 version.
On my PC I have installed an "N" version of Windows 10, which means that a number of functionalities are not included, including certain media protocols. Here you can download a special update on the Microsoft website, unfortunately you have to update this extension after every major update of Windows 10. Through the following link I updated the extension to the latest version and now I can just use the ZiggoGO app for Windows 10. My Netflix application was also suffering from the same problem, even now it works again. This has to do with one or more media protocols that were missing since the update.
regards dirajmore

***mod edit, links verwijderd conform forum regels***
weust

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dirajmore If you're not a bot, why the weird links below your message?

Regarding the N version of Windows 10, I am running Windows 10 Pro, non-N.

Uitgelicht topic