iSAN

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ziggo go werkt niet vanaf ziggo thuisnetwerk

Ziggo Go (iOS) heeft bij mij altijd prima gewerkt. Maar sinds 1 a twee weken werkt de app niet meer als ik thuis op mijn wifi netwerk zit (verbonden via Ziggo internet). Ik krijg dan de melding dat m
de content niet in de regio beschikbaar is. Iemand een idee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iSAN
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Probleem lijkt opgelost. Lijkt te maken te hebben met het wifi access point. na een herstart werkt het weer.

Bekijk in context

7 Reacties 7
iSAN
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Probleem lijkt opgelost. Lijkt te maken te hebben met het wifi access point. na een herstart werkt het weer.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @iSAN. Welkom hier. Super dat je het zelf al hebt weten op te lossen!

Graag zien we natuurlijk nog veel meer van je, hier op de Community. Kom je dus voorstellen in dit topic of lees hier wat je nog meer kunt vinden en betekenen op de Community.
iSAN
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ik houd toch problemen met de Ziggo Go app op het Ziggo wifi netwerk. Ik heb mijn device nu rechtstreeks aan de ziggo router gekoppeld (ook al een keer een factory reset gedaan). Soms krijg ik maximaal een minuut beeld, maar daarna krijg ik direct de melding "Sorry this video is not available outside your region"

Dit probeel doet zich voor op alle devices die wij in huis hebben ook via de browser op mijn laptops.

Buiten mijn ziggo netwerk (4G, openbare wifi) werkt het wel.

Ik ben een beetje door mijn opties heen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
iSAN

Welk wifi access point heb je in gebruik, het lijkt wel of deze een locatie instelling heeft die niet geheel klopt.
Welk modem heb je in gebruik?
Of maak je gebruik van een VPN?

Lycke Ziggo Heb eerder ergens gelezen dat een IP adres van Ziggo niet goed de locatie aangaf en in het buitenland leek te zijn. Misschien kun jij iets zien?
iSAN
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Be rt Lycke Ziggo Ik ben rechtstreeks gekoppeld aan mijn Ziggo modem. Als ik https://whatismyipaddress.com/ bekijk dan lijkt mijn IP-adres inderdaad niet gekoppeld aan Nederland maar aan de US

My IP Information:
ISP: Ziggo
City: Washington
Region: District of Columbia
Country: United States

Hoe kan dit hersteld worden? Ziggo gebruikt geen fixed IP-adressen dus dit probleem doet zich steeds weer voor.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @iSAN. Ik ga je verder helpen! Ik check graag even de situatie samen met je, zodat we het zo snel mogelijk samen hebben verholpen :-). Wil je mij in een privébericht je postcode/huisnummer sturen en het IP-adres wat je nu hebt (wat je vond op de link die je net geeft)
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Lycke was me net voor, TOP. *** Overbodige tekst verwijderd. ***

Uitgelicht topic