fritspieters

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ziggo go werkt niet samen met booster

Sinds enige tijd werkt de ziggo go ap niet meer met mijn ziggo booster.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een mogelijke oplossing, mits dit in je modem aanwezig is:

1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'

 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke Ziggo booster? De bekabelde witte, zwarte of via de stroom?

Op welk apparaat kijk je met de Ziggo Go app?

fritspieters
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Via de stroom, een witte.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je daar wel een internetverbinding op?

Welke kleur hebben deze lampjes?

 

fritspieters
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja, die lampjes branden. En ik heb wel een internetverbinding, maar Ziggo Go of IPTV werkt niet.

Sommige internetpagina's starten ook niet of slecht op, zoals de Limburger, of NOS.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een mogelijke oplossing, mits dit in je modem aanwezig is:

1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'

 

fritspieters
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ga ik straks proberen.

fritspieters
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geprobeerd, maar zonder resultaat. Lijkt wel of die de ene internrtpagina wel pakt, en de andere niet. Ziggo Go blijft op het oranje beginscherm staan. ?

fritspieters
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mijn excuses, hij doet het wel. Superbedankt  ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel internetsucces gewenst verder.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @fritspieters . Wat een rollercoaster hier! Maar super fijn dat het gelukt is! Geniet ervan!

FGMP

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas bij mij nog steeds niet, ondanks de aanpassing van de DHCP-instelling. 

Wel een stabiele verbinding als ik niet met de Booster, maar de gewone Ziggo Wifi.

Moet er in de Booster-instellingen niet iets aangepast worden?

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @FGMP, wat zuur dat het nog niet is opgelost. Ervaar je ook de andere problemen bij de booster? Dus bijvoorbeeld bepaalde pagina's die niet laden? Om wat voor apparaat gaat het en wat ervaar je precies tijdens Ziggo GO?

FGMP

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het blijft een ramp met Ziggo Go op een iPad, terwijl de NOS Start app en die van RTL wel een stabiel beeld geven.

Ik heb de hoop opgegeven omdat er zelfs met een Ziggo Booster op 10 meter afstand blijkbaar geen stabiele  ontvangst mogelijk is. Voortdurend worden programmas onderbroken waarna er geen verbinding meer mogelijk is. Ondanks al de geadviseerde en uitgevoerde aanpassingen in de instellingen. 

Jammer. Tijd voor een structurele revisie van de Ziggo Go App.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Heb je nog steeds alléén problemen via de booster? Werkt het wel normaal als je met het modem bent verbonden?

Uitgelicht topic