Koppen030

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go werkt niet op me eigen ziggo wifi

Ziggo go werkt niet op me eigen ziggo wifi. Wel met 4g.wat hier aan te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Koppen030
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt kan weer ziggo go kijken op me mobiele apperaten.
Alleen staat er dat een deel van me mobiele apperaten verbonden is met ethernet(bekabelde verbinding) als ik bij verbonden apperaten kijk. Dit klopt natuurlijk niet. Beetje vreemd

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Niets, u kunt alleen verbinden met de WiFi-spots op modems van andere abonnees, mits u uw modem ook ter beschikking heeft staan. Dat staat en is te regelen in uw account in mijn Ziggo.
Koppen030
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Die staat aan. Kan met geen 1 telefoon of tablet kijken in me eigen huis.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Welk Wifi modem heb je en met welke apparaten maak je verbinding met het Wifi modem of heb je ook een andere Wifi zender/booster/router in gebruik?
Koppen030
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Connect box. Probeer met 2 Samsung tablets in te loggen en 1 Huawei telefoon. Ben 2 weken op vakantie geweest sinds ik terug ben lijkt de modem ook niet helemaal goed te werken. Me televisie is bekabeld en werkte ook niet(het smart gedeelte). stekker er uit gehad en tv weer verbinding. Heb ook nog een booster boven bekabeld
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Als je hier een IPv6 IP adres ziet onder IPv6 connectivity http://ipv6-test.com dan is misschien het volgende topic de oplossing:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/problemen-met-trage-slechte-verbinding-op-android-met-ipv6-foutcode-303-lees-een-mogelijke-workaround-hier-19644
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Reset de modem eens naar fabrieksinstellingen.
Koppen030
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik ga morgen ff proberen. Bedankt voor het meedenken
Koppen030
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt kan weer ziggo go kijken op me mobiele apperaten.
Alleen staat er dat een deel van me mobiele apperaten verbonden is met ethernet(bekabelde verbinding) als ik bij verbonden apperaten kijk. Dit klopt natuurlijk niet. Beetje vreemd
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Koppen030
Goed dat het weer werkt. Heeft u een WiFi-booster? Apparaten die daarmee verbonden zijn worden als bekabeld aangesloten weergegeven.

Uitgelicht topic