Meijertjes

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO werkt niet met mediabox next

Sinds gisteren de nieuwe mediabox next aangesloten en die werkt prima.
Ziggo go daarin tegen zegt nu dat ik geen mediabox heb en dat ik een abonnement moet nemen.
ik ben nog steeds ingelogd op ziggo go, maar bij mediaboxen staat dus geen mediabox.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meijertjes
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Gebeld met Ziggo, die begrepen het ook niet.
In mijn app stond dat ik geen mediabox had.
Na mijn telefoontje enkele uren later, keek ik in mijn app en zag toen ineens de mediabox next staan.
Misschien hebben ze iets gedaan bij ziggo ik weet het niet, maar het werkt nu wel in ieder geval.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De Media Box Next staat nu nog los van de Ziggo Go app, omdat de oude Media Box XL vermeld wordt in de app, het duurd een aantal werkdagen voordat de Media Box Next wordt toegevoegd. De Administratie gebeurt handmatig en kan even duren voor hij zichtbaar is in de Ziggo Go App en als het goed is kan je dan de app gebruiken.
Meijertjes
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie, de app geeft aan dat ik geen mediabox heb van ziggo dit komt waarschijnlijk omdat ik die heb weggehaald.
Ik zal even een paar dagen wachten, wat wel grappig is is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat je je app ook meteen kan gebruiken.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Meijertjes wrote:
Bedankt voor je reactie, de app geeft aan dat ik geen mediabox heb van ziggo dit komt waarschijnlijk omdat ik die heb weggehaald.
Ik zal even een paar dagen wachten, wat wel grappig is is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat je je app ook meteen kan gebruiken.

Dat is me nog niet opgevallen, ik gebruik de app erg weinig, mijn partner gebruikt ze vaak en ik hoor dat het goed gaat, ik neem je woorden aan voor een positief punt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Meijertjes. Welkom!



Je abonnement zou, ook met Mediabox Next, gewoon moeten werken op Ziggo GO. Sterker nog, alle mogelijkheden hiermee zouden gewoon in de app moeten werken. Zo zou je bijvoorbeeld ook je opnames moeten kunnen zien e.d.
Weet je zeker dat je met het juiste account ingelogd bent? (zie je in mijnZiggo de Mediabox Next staan?)

En zou je eventueel printscreens kunnen doorsturen van wat je precies in de app ziet/niet kunt?

Tot snel!
Meijertjes
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Gebeld met Ziggo, die begrepen het ook niet.
In mijn app stond dat ik geen mediabox had.
Na mijn telefoontje enkele uren later, keek ik in mijn app en zag toen ineens de mediabox next staan.
Misschien hebben ze iets gedaan bij ziggo ik weet het niet, maar het werkt nu wel in ieder geval.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Kan een vertraagde geautomatiseerde verwerking van e.e.a zijn geweest.
Natuurlijk moet Ziggo Go wetenschap hebben over een Next bij je thuis. Anders is het simpelweg een Bug, die opgelost moet worden.
Is niet nodig zo te zien. De gang van zaken is verwarrend, dat wel.
De servicemedewerkers moeten nog wennen aan de Next, om nu al meteen geruststellende woorden uit te kunnen spreken.

Uitgelicht topic