Mennog

Level 1
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go werkt niet iPad niet en ook niet via browser

de ziggo go app op IOS werkt niet en ook niet via de internet pagina zijn er problemen?
Mijn ziggo doet het wel met inloggen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mennog
Topicstarter
Level 1
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Sinds vandaag werkt het opeens weer zonder wat aan te passen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes
Het werkt hier gewoon bij mij. (Op mijn oude iPad 2 en Chrome browser).

Krijg je een foutmelding?
Mennog
Topicstarter
Level 1
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ja inloggen mislukt wat je hier veelal leest op het forum.

ik log net uit op me andere iPad waar het wel werkte nog en probeer weer in te loggen en werkt ook niet meer.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hier met Windows werkt alles wel goed, dus geen algemeen probleem met de app.

Mogelijk kan EnergieBoy eens meekijken.:relaxed: Als hij online is.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Mennog wrote:
Ja inloggen mislukt wat je hier veelal leest op het forum.

En wat zegt men dan op die andere gedeelte op de community? Dan zijn daar vast ook voorbeelden gegeven wat te doen?

Delete de app 1x en installeer opnieuw of doe eens je iPad volledig uitzetten en dan weer aan.

Welke browser gebruik je? Want safari werkt niet! Beetje meer info zou wel heel fijn zijn. Krijg je een fout code?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Mennog wrote:
Ja inloggen mislukt wat je hier veelal leest op het forum.

ik log net uit op me andere iPad waar het wel werkte nog en probeer weer in te loggen en werkt ook niet meer.


Hey Mennog . Welke melding krijg je precies, wanneer je probeert in te loggen? Heb je in de afgelopen weken toevallig je mijnZiggo account aangepast (wachtwoord veranderd, bijvoorbeeld)?
Mennog
Topicstarter
Level 1
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Sinds vandaag werkt het opeens weer zonder wat aan te passen.
eteddie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probeer via mijn ziggo eens in je account alle actieve sessies te beeindigen en dan opnieuw in te loggen.
Mennog
Topicstarter
Level 1
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
eteddie wrote:
Probeer via mijn ziggo eens in je account alle actieve sessies te beeindigen en dan opnieuw in te loggen.

Dat was het probleem niet probleem lag bij ziggo zelf.
En ik heb die optie niet in de mijn ziggo omgeving sinds ik de Nextbox heb.

Uitgelicht topic