Thomas95

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO loopt vast op iPad

Tot voor kort werkte de ziggogo app prima op mijn (nieuwe) ipad, maar nadat mijn ipad een kleine update heeft gehad loopt ie vast. Eerste minuten werkt alles prima, maar na een minuut of twee loopt het beeld vast (geluid stopt dus ook), en moet ik weer terug naar het hoofdmenu om het programma opnieuw te starten. Na een minuut of twee weer hetzelfde probleem. Weet iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Probeer de Ziggo Go app eens even te verwijderen dan herinstalleren.

Modem even 30 seconde van de stroom.

Verbind hem eens met een andere wifi band de 2,4 GHz of 5GHz en of Gasten Netwerk

Heeft de Ipad wel de gewone 12.4.1 software en niet de beta dan wil het wel eens mis gaan.

Zijn er nog andere apparaten die zelfde problemen hebben.

Zelf ook Ipad Air 3 en werkt goed met de Arris Connect Box

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Probeer de Ziggo Go app eens even te verwijderen dan herinstalleren.

Modem even 30 seconde van de stroom.

Verbind hem eens met een andere wifi band de 2,4 GHz of 5GHz en of Gasten Netwerk

Heeft de Ipad wel de gewone 12.4.1 software en niet de beta dan wil het wel eens mis gaan.

Zijn er nog andere apparaten die zelfde problemen hebben.

Zelf ook Ipad Air 3 en werkt goed met de Arris Connect Box
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Thomas95 welkom hier op de Community 🙂 Vastlopend beeld elke 2 minuten! Daar ben je gauw klaar mee natuurlijk. De stappen die Dave aangeeft leiden tot de oplossing, of leiden tot meer inzichten waar het aan kan liggen. We lezen graag mee met alle antwoorden.
Thomas95
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inderdaad heeft het opnieuw opstarten van de modem succes. Ik dacht altijd dat 10 seconden van de stroom wel voldeed, maar dat blijkt dus niet zo te zijn, 30 seconden (ik heb zelfs langer gedaan) leidt kennelijk tot een veel beter resultaat! De ziggo-app op de ipad is blijkbaar gevoelig voor mindere wifi (via samsung telefoon functioneerde het wel namelijk..). Speedtest liet zien dat de snelheid zo'n 15MB was, na het opnieuw opstarten zit ik ruim boven de 50.
schouten99

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ga hier naar toe:

Bekend probleem:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/problemen-met-de-ziggo-go-app-46896#post491299

Uitgelicht topic