Beantwoord

Ziggo GO kijken via beamer mag niet

Hallo,

ik wil graag mijn mobiel (apple) koppelen via een digital av adapter.. het koppelen gaat perfect, maar als ik Ziggo go op wil starten krijg ik de melding
" het is niet toegestaan om video af te spelen via HDMI of airplay mirroring"
dit gaat dus ook niet via de mobiele browser want die wordt niet (meer) ondersteund?

Waarom is dit?
ik betaal hier toch voor, en als ik dan besluit om mijn mobiel te koppelen aan een beamer (wat tegenwoordig gewoon kan) zodat ik op een groter scherm TV kan kijken moet dat toch gewoon kunnen lijkt me?

dit is echt weer een ZIGGO actie!!!!!

ik zou graag zien dat ZIGGO dit aan zou passen.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 20 januari 2019, 15:49

Hi @Pascallie,

Ziggo GO werkt inderdaad niet als je een dergelijke adapter gebruikt voor tablet/mobiel. Wat wel werkt is een laptop/pc verbinden met de beamer via hdmi/dvi/vga, of casten via bijv. een Chromecast.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi @Pascallie,

Ziggo GO werkt inderdaad niet als je een dergelijke adapter gebruikt voor tablet/mobiel. Wat wel werkt is een laptop/pc verbinden met de beamer via hdmi/dvi/vga, of casten via bijv. een Chromecast.
AlexHelpt schreef:

Hi @Pascallie,

ik hoor / lees wat je zegt, maar daar zit toch totaal geen logica in, als ik ergens heen ga ( werk dan wel vakantie) neem ik liever alleen een portable beamer mee en telefoon ipv beamer, laptop en Chromecast..
welkom in de moderne wereld ZIGGO, misschien kan ZIGGO beter een voorbeeld nemen aan KPN (of ik moet misschien maar overstappen 🙄 )
Reputatie 7
Badge +17
Pascallie schreef:

welkom in de moderne wereld ZIGGO, misschien kan ZIGGO beter een voorbeeld nemen aan KPN (of ik moet misschien maar overstappen 🙄 )

Ja dat werkt goed bij de KPN(niet)
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=airplay+mirroring+kpn&gws_rd=ssl