Pietschipper

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO inloggen lukt niet meer

Heden na twee keer de Ziggo helpdesk te hebben gebeld, heb ik het probleem met Ziggo Go kunnen oplossen. Wat was er aan de hand ? Inloggen op de Ziggo Go apps en op de web versie was niet meer mogelijk. Onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord was de melding.
Bij Ziggo werd me verteld dat er een langdurige storing met Ziggo Go aan de gang was. Vreemd genoeg kon ik wel met dezelfde gegevens inloggen in MijnZiggo. Heel merkwaardig allemaal. Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb besloten om mijn wachtwoord te wijzigen in de hoop dat dit mss de oplossing was, en voila alles werkt weer. Ongelofeloos, hoe kan dit nu gebeuren dat accountgegevens niet meer kloppen. Mss hebben hier meer mensen last van. Bij deze........
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, dat is duidelijk, hier kunnen mogelijk meer mensen verder mee.:relaxed:

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, dat is duidelijk, hier kunnen mogelijk meer mensen verder mee.:relaxed:
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Pietschipper, welkom op de Community. Bedankt voor het delen van de oplossing! Een goede tip om je wachtwoord te wijzigen, wanneer je inlogproblemen hebt in Ziggo GO. Gelukkig dat jij weer ongestoord kan tv kijken via Ziggo GO 🙂
Claudia198888

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

ik heb bovenstaand al een paar keer geprobeerd helaas blijkt dit niet te helpen . Accounts zijn wel samengevoegd ik kan wel gewoon inloggen op ziggo en Vodafone maar de ziggo go app blijft steeds aangeven dat het niet klopt ???
iemand die me kan helpen .
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Claudia198888 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zij kunnen in de achtergrond zien wat er speelt en advies geven hoe dit op te lossen.

Uitgelicht topic