gorgon

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go haperend

Gisteravond tijdens FEY-AZ op ziggogo.tv website alleen maar haperend beeld.
Nog niet eerder gehad, maar zoals ik lees hier in de community een terugkerend probleem.

Ik kan uitsluiten dat het aan mijn configuratie ligt. Mijn vader, ook met Ziggo, had precies hetzelfde probleem en die woont op een ander adres. De verbindingssnelheid was top (speedtest.net)
Nog niet eerder gehad. Ik hoop dat er iets bekend is over het buffering probleem bij Ziggo en dat er alles aan gedaan wordt om dit te voorkomen in de toekomst, anders zie ik helaas geen andere mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen. Fox Sports is al niet goedkoop en dan kun je niet aankomen met voortdurende capaciteitsproblemen. Zoals gezegd nu slechts 1x meegemaakt, dus ik heb goede hoop.


Als u vragen heeft, dan hoor ik dat ook graag. Ik heb wat jaren ICT-ervaring, dus ik verwacht deze te kunnen beantwoorden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gorgon
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Het gaat nu prima inderdaad. Mooi dat het zo snel verholpen kon worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Ik las ergens dat er aan gewerkt wordt, maar kan niet meer vinden wat en hoe.
gorgon
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Vond je dat hier?
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-buffering-issues-46304

Ergens halverwege geeft Anne H (Ziggo) aan dat er sinds een paar dagen buffering problemen zijn.

Edit: Wel apart dat een bekend probleem niet hier https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/ gemeld wordt...
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo gorgon welkom op de Community. Buffering.. tijdens een wedstrijd. Dat is niet het ideale moment voor problemen met de stream natuurlijk! Het bekende issue met bufferen was een paar uur voor je post verholpen. Bij jou heeft het bufferen dus met iets anders te maken.

Hoe gaat het nu met bufferen? Heb je dit bufferen ook op andere zenders op andere tijdstippen?
gorgon
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Het gaat nu prima inderdaad. Mooi dat het zo snel verholpen kon worden.

Uitgelicht topic