HLandkoer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go en internet

Waarom is het zo moeilijk om fatsoenlijk internet te leveren en een ziggo go app die niet constant vastloopt. Al jaren is de kwaliteit dermate laag, en Ziggo komt telkens met de oplossing om de stekker er uit te trekken. Ik ben die waardeloze kwaliteit nu echt spuugzat.

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

welke problemen ervaar je met het internet?

en wat gaat er fout in ziggo go

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3336Likes

Hi @HLandkoer en welkom hier op de Community! 

Wat rot om te lezen dat je problemen ervaart met je internetverbinding en de Ziggo Go app. We zitten hier uiteraard om je te helpen de problemen op te lossen want op deze manier heb je er alles behalve plezier van. Het zou top zijn als je kunt toelichten welke problemen je precies ervaart zoals @anoniemforum hierboven stuurt. We zien je reactie graag verschijnen zodat we je kunnen helpen!

HLandkoer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Ziggo go app of web versie moeten veel bufferen. Krijg geregeld de melding kan video niet afspelen. Op dat moment wel verbinding met speedtest.net.

Daarnaast veel verschil in bandbreedte en geregeld helemaal geen Internet.

Al vrijwel het gehele monteurs team over de vloer gehad de afgelopen jaren. Heb gewoon geen zin meer om weer contact op te nemen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3336Likes

Mega irritant dat je niet relaxt gebruik kunt maken van Ziggo Go. Het maakt dus verder geen verschil of je de app gebruikt of de browser? Beide keren krijg je de melding dat de video niet kan worden afgespeeld? 

Wat betreft internet, ik zie hier dat de laatste monteur is ingepland op 30-12-2016 maar deze afspraak is afgezegd. De laatste monteur die langs is geweest was volgens mijn systeem in oktober 2014. Het lijkt me dan ook goed om dit opnieuw onder de loep te nemen, als je daar zelf nog voor open staat natuurlijk! Want op deze manier irriteer je je alleen maar aan je verbinding in plaats van dat je er wat aan hebt. 

Je geeft aan dat je geregeld helemaal geen internet hebt, is dit via de bekabelde verbinding of via wifi? En zou je in je volgende bericht ook een foto mee kunnen sturen van je hoofdaansluiting zodat we een goed beeld krijgen hoe deze is verbonden met je modem? Bedankt alvast! 

Uitgelicht topic