verbaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo GO - datum staat verkeerd

Op mijn (werk) laptop log ik in op Ziggo Go via de internet explorer. als ik vervolgens naar "TV gids & Replay" ga en op de button "vandaag" klik staat de datum op 30 april. ik kan nog wel door scrollen naar 7 mei, maar verder kom ik niet. De tijdlijn blijft helemaal leeg. ik heb de browser history al verwijderd maar dat heeft ook niet geholpen. mijn systeemklok/datum staat wel goed. b.v. nu op 29-05-2019. ik kan op deze laptop geen apps installeren dat is afgeschermd dor de werkgever. wie heeft nog een idee wat dit kan verhelpen?
2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Misschien kan de systeembeheerder van je werkgever uitkomst bieden?
Onbevoegde ingrepen in je werk laptop zijn meestal geblokkeerd.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
verbaan Ik heb het even getest op i.e. Hier staat de datum gewoon goed... Heb je al eens een andere browser geprobeerd? bv Edge ( even van uitgaande dat er widows 10 op de laptop staat. of google? Wat is daar de datum bij jou? Verder is i.e wel een wat oudere browser die nog wel actief is op win 10, Maar Edge is wel de vervanger origineel. Nou weet ik niet of dit speelt bij jou probleem, ( bij mij is datum goed dus...)dus lijkt mij dan niet...dus zit zelf ook even te gissen...

Uitgelicht topic