nl1011

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go app werkt geheel niet op Android Q beta 3

Ik heb op mijn Google Pixel 3 XL Android Q beta 3 staan, alles werkt perfect behalve de Ziggo Go app.
Bij het starten van de app crasht deze meteen! Cache legen, app verwijderen en opnieuw installeren, niks helpt! Dringende vraag is aan Ziggo om de app compatibel te maken met Android Q.
12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je kan even kijken of je een eerdere versie van Ziggo Go kan downloaden.

Deze kan je hier op deze site vinden heb hem even door geladen en dan zie je hier Ziggo Go APK File's versie's
nl1011
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je Dave, ik ga het proberen
Psychomaniac

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Android Q beta 4 pas geïnstalleerd maar ook hier werkt de app niet. Ook een oudere versie werkt niet, evenals de 360 app. Hij heeft even zwart beeld en sluit zonder melding, vrij slordig. Ik heb alle rechten toegekend aan de app maar dit mocht het baten. Als iemand een tip heeft, wees welkom!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Psychomaniac werken de tips die ik hierboven heb gezet ook. Misschien een optie.

De 360app is niet meer werkzaam, daarvoor dien je gewoon de Ziggo Go app te gebruiken.
Psychomaniac

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De tip van de oudere versie heb ik geprobeerd maar deze werken ook niet.

Ik dacht haast al dat de 360 niet meer actueel was, maar die werkt in ieder geval ook niet. Hoop toch echt dat er snel een oplossing komt. De release van Q laat nog even op zich wachten, als Ziggo daarna pas gaat bugfixen, zitten we nog wel een paar maand zonder Ziggo app.

Ik snap dat Beta draaien eigen risico is, maar gezien het feit dat alle apps feiloos werken en er geen alternatieve app is voor Ziggo, baal ik hier toch wel van. (uitgezonderd c.geo, die ook crashed zonder melding en de Wallet app van ABN die om veiligheidsredenen niet op Beta's draait wat begrijpelijk is.)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik ben bang dat een moderatordit topic even moet pakken, die wordt vanzelf wel opgepakt en kijken of die een optie weet.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
nl1011 wrote:
Ik heb op mijn Google Pixel 3 XL Android Q beta 3 staan, alles werkt perfect behalve de Ziggo Go app.
Bij het starten van de app crasht deze meteen! Cache legen, app verwijderen en opnieuw installeren, niks helpt! Dringende vraag is aan Ziggo om de app compatibel te maken met Android Q.


Is je Google Pixel gerooted ?
De Ziggo GO app ondersteunt geen rooted Android apparaten.

Ik vraag dit omdat je over een beta versie praat , als niet gerooted kan het zijn dat het door de Beta versie komt ?
Martijnverhey

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier het zelfde probleem hoor, maar dit is echt altijd zo. Alle apps werken eigenlijk prima met de beta versies van Android. Hier en daar een bank app die het niet doet. Maar bij ziggo is dit echt altijd prut. Werkt echt nooit. Verder altijd alles goed bij ziggo maar dit werkt echt mooi bij ze.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik vind niet dat je Ziggo de schuld kan geven voor een programma die niet werkt op een Android Beta versie. Beta zegt het al niet alles werkt optimaal en wordt nog getest voor lancering. ?
Martijnverhey

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee dat is het risico ook inderdaad van een beta draaien. Maar valt gewoon op dat de ziggo all het nooit doet ??
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Als Ziggo dan de enige app is die problemen steeds hebt ja dan valt het op :blush:
J Post

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een Google Pixel hoef je helemaal niet te rooten om een beta te installeren. Ik heb zelf een Pixel 2 XL met Android Q beta (versie 5 inmiddels) voornamelijk omdat ik software ontwikkel voor Android.

Ziggo Go crasht inderdaad bij de start, maar ik vind niet dat je daar Ziggo op kunt aanspreken. Het is een beta van Android en geen release. Ondersteunen van een beta, die ook nog eens per versie kan veranderen, is niet zo zinvol.

Ik ben wel benieuwd of Ziggo Go wel gaat werken op de release versie van Android Q, die toch niet heel lang meer.op.zich zal laten wachten.

Uitgelicht topic