Jungtastic

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app: replay uitzendingen op 24-11 werken niet

Sinds kort kan ik geen enkel programma via replay kijken: niet op mn beide telefoons en ipads. Alles draait op iOs 13.2.3. 

abonnement is niet gewijzigd.

nieuwe modem sinds een paar weken maar na installatie kon ik wel replayen dus ik vermoed dat t niet daaraan ligt maar de update iOs?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier ook eens.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/steeds-beperkter-in-terugkijken-via-replay-tv-49243#post51357...

 

Anne H Ziggo

Hallo iedereen,

Vanmorgen is dit probleem met Replay TV - bij klanten die geen Next hebben - wederom officieel in onderzoek gegaan. We hebben via andere kanalen dezelfde geluiden gehoord. Het is heel vervelend dat het al een tijd kwakkelt met Replay TV.. 

  • Het is niet bekend wanneer het is opgelost en of de oplossing dit keer permanent is. Daar gaan we wel ons best voor doen natuurlijk!
  • In de beschrijving staat ook dat dit verschijnsel al een paar keer in behandeling is geweest in de afgelopen 3 weken.
  • De programma's zijn altijd terug te kijken via de Mediabox. Dit is wel een beetje onhandig.
  • Verder valt het op dat ook het replay icoontje ontbreekt. Is dat bij jullie ook zo?

Bekijk in context

16 Reacties 16
Dejeeper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb dit probleem op de telefoon en op de laptop sinds gisteren ook. Ik weet uiteraard niet of het precies hetzelfde probleem is. Ik kan wel naar Replay en maar bij verschillende zenders en programma's wordt de oranje afspeel knop niet zichtbaar. Heel vreemd, als voorbeeld: Bij BBC First Midsommer Murders kan ik wel Part 1 afspelen maar part 2 niet. Overigens kan ik bij NPO 1 het journaal niet terug kijken. De oranje afspeel knop is niet zichtbaar.

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Wat jullie even kunnen proberen is de app even verwijderen, en opnieuw installeren.. Dit helpt vaak bij problemen… Even vanuit gaande dat er geen storing/bug aanwezig is. Succes. Gr Rob

Dejeeper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de tip, ik ga dat even proberen. Het vreemde is wel dat deze bijzondere storing zowel op de laptop als op de telefoon aanwezig is.

 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Je kan ook altijd de storing site even shecken: https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/

Dejeeper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hierbij 2 scherm afbeeldingen. Bij het journaal geen oranje afspeel knop.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Soms kan een programma geen Replay optie hebben, dit is door de zender bepaald, NOS kan soms uitzendingen hebben die niet terug te kijken zijn, alleen op te nemen.

 

Ik weet dat AVROTROS dit ook heeft met Opsporing Verzocht. Dit ligt niet aan de Ipads maar aan de NPO

Jungtastic
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks! Verwijderen en opnieuw installeren heb ik gedaan. Helpt niet.

de beste test: zelfs journaal kan ik niet terug kijken via replay. Als dat al niet kan, dan is er iets loos.

Storing is het niet, het is een instelling in app. 
ik hoop dat Ziggo dit leest en n verklaring heeft?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier ook eens.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/steeds-beperkter-in-terugkijken-via-replay-tv-49243#post51357...

 

Anne H Ziggo

Hallo iedereen,

Vanmorgen is dit probleem met Replay TV - bij klanten die geen Next hebben - wederom officieel in onderzoek gegaan. We hebben via andere kanalen dezelfde geluiden gehoord. Het is heel vervelend dat het al een tijd kwakkelt met Replay TV.. 

  • Het is niet bekend wanneer het is opgelost en of de oplossing dit keer permanent is. Daar gaan we wel ons best voor doen natuurlijk!
  • In de beschrijving staat ook dat dit verschijnsel al een paar keer in behandeling is geweest in de afgelopen 3 weken.
  • De programma's zijn altijd terug te kijken via de Mediabox. Dit is wel een beetje onhandig.
  • Verder valt het op dat ook het replay icoontje ontbreekt. Is dat bij jullie ook zo?
Jungtastic
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ha thanks! Zeker, icoontje ontbreekt bij alle programma’s, ik kan alleen ‘delen’

McArtRidge

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geheel identiek probleem hier: geen replay van in dit geval sporza op zowel windows 10 pc maar eveneens ipad air ios 12.4.3.

Met enige moeite valt er wèl te navigeren naar wat je terug wilt kijken maar een preview als still van de uitzending ontbreekt al zo ook het afspeel “triangel” icoontje.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jungtastic, allereerst welkom hier!

Er zijn al aardig wat reacties gekomen en @Steefb , thanks voor het linken van de reactie van Anne! Er is inderdaad een storing aan onze kant omtrent Replay TV, waardoor een deel van de programma's niet beschikbaar zijn voor klanten zonder Mediabox Next. We zijn as we speak bezig dit op te lossen door het alsnog beschikbaar te worden. Voorlopig is het advies dus om het op een later moment even opnieuw te proberen 🙂

Jungtastic
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yup, is goed. Mis t wel namelijk.

daarnaast tip: belde met klantenservice zakelijk, licht hen ook in dat jullie ermee bezig zijn. Dan was ik al tevree geweest met de status quo

Jungtastic
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

YES!!! Het werkt weer. 
super dank! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Top!! 

Happytofu

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Laat de enthousiaste reactie van jungtastic je niet denken dat dit bij iedereen is opgelost.

Replay van zelfs het journaal en tijd voor max (deuh) is niet mogelijk.

En waar die optie "delen" voor dient is compleet duister. Wat delen? Ik kan het niet bekijken.

Of stuur iedereen een next ..... gratis !

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Happytofu wrote:

Laat de enthousiaste reactie van jungtastic je niet denken dat dit bij iedereen is opgelost.

Replay van zelfs het journaal en tijd voor max (deuh) is niet mogelijk.

En waar die optie "delen" voor dient is compleet duister. Wat delen? Ik kan het niet bekijken.

Of stuur iedereen een next ..... gratis !

Hi @Happytofu - Het betreffende NOS Journaal op de screenshot is inderdaad niet beschikbaar, verder zijn er al heel veel titels inmiddels wel beschikbaar gemaakt. Om welke ‘Tijd voor Max’ gaat het? En heb je nog andere voorbeelden waarbij het niet werkt, maar wel verwacht?

De deel-optie is uiteraard om een programma of uitzending te tippen aan iemand die je kent.

Uitgelicht topic