AdDM

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go app op PC: wit gearceerde teksten

Als ik de Ziggo GO app op pc draai zijn alle teksten zwart met witte arcering, superlelijk en slecht leesbaar. Lijkt alsof de app een gare color theme van windows hanteert, maar niet het thema dat ik zelf gebruik.  Herkenbaar en Iemand een idee waar deze instellingen aan te passen zijn?

 

Ik draai ziggo go ook wel via de browser maar loop er vaak tegenaan dat ik de melding krijg dat ziggo go niet werkt, moet dan alle cookies verwijderen om hem weer aan de praat te krijgen. Ook alles behalve ideaal (maar niet het witte arcerings-probleem van hierboven).

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Staat in de Windows instellingen → Toegankelijkheid → Hoog contrast aan?

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
AdDM
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit dus...

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @AdDM, welkom op de Ziggo Community!

Goed dat je direct een screenshot meestuurt, maar ik zal eerlijk bekennen: Dit probleem ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Er is op dit moment wel een storing gaande omtrent Ziggo Go, maar dit lijkt hier toch los van te staan. Dit had je ook al vóór vandaag? 

Draai je een normale Windows 10-versie? Heb je nog andere apps geïnstalleerd en zo ja; heb je daar soortgelijke problemen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Staat in de Windows instellingen → Toegankelijkheid → Hoog contrast aan?

 

AdDM
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, opgelost!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super om te lezen dat het nu is opgelost, @AdDM . Ik wens je weer heel veel kijkplezier en een fijne dag! 

Uitgelicht topic