koosgroeneweg

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app

Met de Ziggo go app lukt het streamen niet meer via chromecast.

Tot voor kort werkte het altijd. Overige streamingsdiensten doen het wel zoals Videoland, Netflix en NPO Start.. De ziggo helpdesk helpt je hier niet bij (!?!), terwijl ik al JAREN klant ben en maandelijks een fors bedrag betaal. Wij kijken veel series en bingen veel. Helaas is hier nu een einde aan gekomen.

Wat is hier aan te doen.  Uiteraard zelf al van alles geprobeerd zoals opnieuw installeren etc.

We gebruiken een samsung tv en samsung smartphone en i-pad 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

 Zie ook de update van mijn collega Alex in dit topic: Ziggo GO app ziet chromecast maar: Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet strea... 

Alex Ziggo wrote:

Goedemorgen allen,

Dit topic is in korte tijd snel volgelopen en er gaat duidelijk iets mis met het casten van Ziggo GO naar de Chromecast. Het probleem is bekend en we onderzoeken op dit moment hoe het komt en uiteraard hopen we dit spoedig op te lossen! Zodra er meer informatie over bekend is, laat ik het weten.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lieselot

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Tot gister kon ik gewoon ziggo go streamen via de chromecast. Netflix, npo, YouTube, allemaal geen probleem. 
ziggo helpdesk adviseerde maar een bericht op ziggo community te plaatsen… geven aan dat het te ingewikkeld is om via de telefoon op te lossen en dat ik hier wellicht tips krijg.

koosgroeneweg
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In woon zelf in Enkhuizen. Net gebeld met mijn dochter in Grootebroek. Hier werkt het ook niet (meer). Hopelijk lossen ze het snel op. Maar als je even googelt dan zie je dat veel klanten van Ziggo daar last van hebben. Ook begin dit jaar en de oplossing liet lang op zich wachten en bij sommige werkt het nog steeds niet. Wellicht iets voor het programma Radar.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

 Zie ook de update van mijn collega Alex in dit topic: Ziggo GO app ziet chromecast maar: Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet strea... 

Alex Ziggo wrote:

Goedemorgen allen,

Dit topic is in korte tijd snel volgelopen en er gaat duidelijk iets mis met het casten van Ziggo GO naar de Chromecast. Het probleem is bekend en we onderzoeken op dit moment hoe het komt en uiteraard hopen we dit spoedig op te lossen! Zodra er meer informatie over bekend is, laat ik het weten.

 

Uitgelicht topic