Morven

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

ziggo Go app

Sinds afgelopen vrijdag kan ik wel inloggen via de app maar geen tv kijken op IPad, smartphone en pc

krijg melding je moet een abonnement hebben 

heb al een mijn wachtwoord gewijzigd maar dit lost niets op

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9640Likes

Hoi @benlem , @Morven , ik denk dat @Steefb naar dit topic wilde verwijzen. Dat topic gaat namelijk over het probleem wat jullie ervaren. In het kort: de storing is bekend bij ons en we werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! Dit topic sluit ik zodat we één centraal topic houden.

 

@Steefb , je had een paar andere topics met hetzelfde probleem al doorverwezen zag ik waardoor dank! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
benlem

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem. Als ik op de link druk hierboven, kom ik weer terug in topic

 

benlem

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steefb wrote:

Kijk hier eens.

https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/ziggo-go-app-58294?postid=610835#post610835

Kom ik weer in deze topic Weet iemand een oplossiing?

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9640Likes

Hoi @benlem , @Morven , ik denk dat @Steefb naar dit topic wilde verwijzen. Dat topic gaat namelijk over het probleem wat jullie ervaren. In het kort: de storing is bekend bij ons en we werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! Dit topic sluit ik zodat we één centraal topic houden.

 

@Steefb , je had een paar andere topics met hetzelfde probleem al doorverwezen zag ik waardoor dank! 

Uitgelicht topic