R Damas

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go Android tv app op NVidea TV Shield

De download van de eerste ziggo tv app gaf nogal wat buffering problemen , om de paar minuten

onderbreking van het afspelen om te bufferen. Na werkzaamheden aan de ziggo hardware bij ons in de buurt was het probleem opgelost. Ik heb nu de meeste recente versie gedownload, echter is er echter nog het issue dat het geluid, vooral duidelijk bij  spraak, niet volledig synchroon loopt

met het beeld.

 

Verder zie ik nergens meer een mogelijkheid om de ondertiteling bij bijv de npo uitzendingen (replay) te activeren. Of zijn die er gewoon niet, lijkt mij sterk immers bij alle concurrerende apps gaat dit wel?

Alle andere soortgelijke apps op mijn tv shield werken overigens prima, geen offset geluid / beeld en duidelijke keuze mogelijkheid om ondertiteling te kiezen

 

Gr

 

R Damas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @R Damas en welkom op de Community,

Fijn dat je dit kanaal gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Er zijn op dit wel problemen bekend met Ziggo Go i.c.m. NVidia Shield. We hebben hierover al een openstaand topic, je vind dit hier. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @R Damas en welkom op de Community,

Fijn dat je dit kanaal gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Er zijn op dit wel problemen bekend met Ziggo Go i.c.m. NVidia Shield. We hebben hierover al een openstaand topic, je vind dit hier. 

Uitgelicht topic