Arnold5345

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go

Sinds kort werkt Ziggo Go niet meer op mijn laptop en Galaxy Tab A.

1) Galaxy Tab A model SM-T550 Android versie 7.1.1 

De app Ziggo Go werkt niet geeft als foumelding: video kan niet worden afgespeeld (-2032)

Onder de webbrowser Chrome  (versie 80.0.3987.149 32 bits) werkt de pagina www.ziggogo.tv wel maar blijft steeds hangen ivm buffering.

Graag jullie oplossing hiervoor.

2) mijn laptop werkt under Ubuntu 18.04.4 LTS. Sinds een paar weken werkt de ziggogo.tv site hier ook niet meer. Ziggo ondersteunt Ubuntu niet maar volgens de community zou er worden gekeken naar een oplossing.   Kan ik hiervan een status update krijgen dan wel een tijdschema waarin een oplossing verwacht wordt.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijk groet

Arnold5345

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Arnold5345
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing van @Dave al diverse keren geprobeerd  met en zonder herstarten en herinstallatie. Maar het probleem blijft helaas bestaan. Wat is er gewijzigd in de updates van Ziggo Go? Beveiligingskwestie te strak te rigide? Bij update uitgegaan van nieuwste Android versie en niet backwards compatible? Veroorzaakt deze updates ook het probleem onder Ubuntu. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Be rt wrote:

Heb je deze mogelijke oplossing van @Dave- al geprobeerd?

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-kan-de-video-niet-afspelen-2032-53709?postid=560...

Laten we deze meldingen zo veel mogelijk bundelen in 1 topic, dan is het makkelijker om verbanden te leggen en kunnen we het sneller oplossen.

Uitgelicht topic