CEESR64

Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo en vodafone

Heb ziggo en vodafone en wil de extras ,extra data zenders en beveiliging

Kan niets aanpassen om mijn abonnement te veranderen, dit duurt al heel , wordt wel eens tijd dat het veranderd

12 Reacties 12
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Omdat het al lang zo is. Heb je contact gehad met Ziggo hierover? Zo ja, wat was de uitkomst?

CEESR64
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nog geen antwoordt gehad

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Niet echt duidelijk. Hoe (er zijn veel manieren) en wannaar nam je contact op en wat werd er afgesproken? Kreeg je daar bevestiging van?
Geef wat meer details.

Ik kan dan desgewenst een Ziggo Moderator een alert geven om je verder te helpen.
Zo’n Mod komt hier sowieso langs, maar dat kan wat langer duren.
Als je hulp van een Mod wilt, zet dan je adresgegevens (postcode en huisnr) in je Profiel, als je dat nog niet deed.
Dat kan allleen de Mod zien en daardoor je klantdossier er alvast bij pakken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @CEESR64 . Heb je wat meer informatie voor ons? We helpen je graag verder. 

CEESR64
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik zou graag de extra's willen hebben van ziggo, extra zenders, beveiliging ed omdat ik nu een vodaphone abonnement heb. Ok kan ik zelf niets veranderen in mijn abonnement, dit is al een hele tijd zo

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Sinds wanneer heb je een Vodafone abonnement? 

En wat bedoel je met het niets kunnen veranderen aan je abonnement? Bedoel je in mijnZiggo? Lukt het inloggen in mijnZiggo wel? En wat zou je willen aanpassen? 🙂 

CEESR64
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

In mijn ziggo kan je niets meer veranderen , zoals extra zenders ed.

Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice via chat, klik hier om een chatsessie te openen en je abonnement aan te laten passen.

Dit staat er al een lange tijd zo en wordt niets aan gedaan.

Vodafone sinds 15-11-2019

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ooh, dat is nog maar kort :-). Binnen 2 weken na het combineren van Ziggo en Vodafone ontvang je de gratis extra's. Je ontvangt hierover vanzelf een mail :-). 

In je mijnZiggo zie ik niets geks staan hoor. Alles kan, voor zover ik zie, gewoon aangepast worden. Weet je zeker dat je inlogt op het juiste account? Zie je wel producten in het account staan? 

CEESR64
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik ban gewoon in mijn ziggo ingelogd en zie mijn producten staanHelaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.

maar dit bericht dus ook
Neem contact op met onze klantenservice via chat, klik hier om een chatsessie te openen en je abonnement aan te laten passen.

 

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik welke browser werk je? Zou je voor de zekerheid eens willen checken hoe het gaat wanneer je inlogt in een andere browser? 

 

CEESR64
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Werk met chrome en nu ingelogd en ook in Edge hetzelfde resultaat

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Wil je mij in een privébericht sturen met welke gebruikersnaam je bent ingelogd? 

Uitgelicht topic