Riesh73

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo blijft bellen na overstap.

Waarom blijft Ziggo mij lastig vallen met telefoontjes,mailtjes en brieven ?
Ik heb de overstap door KPN laten doen en zit niet te wachten op berichtjes met teksten als voorkom hoge kosten en bel ons. Ik heb het al via Facebook aangegeven maar het helpt niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Hoi Riesh73,

Vervelend om te horen,

kan het zo zijn dat je bent overgestapt terwijl je nog niet contractvrij was? als dit zo is, dan zul je een BindingFee moeten gaan betalen voor de overige contracts duur.

ik raad je toch aan om de Klantenservice te bellen via 0900-1884 of via de Chat (24 uur 365 dagen bereikbaar, chat verschijnt zodra er een medewerker beschikbaar is). op die manier krijg je het snelst de oplossing voor het probleem!

laat je ons even weten hoe dit afgelopen is?

-Dirk

Bekijk in context

4 Reacties 4
Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
Gezien de woorden 'voorkom hoge kosten': zou het kunnen dat u nog niet contractvrij was?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Staan je postcode en huisnummer in je communityprofiel? Alleen zichtbaar voor moderators.
Dan kunnen zij wellicht zien wat de reden is.
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Hoi Riesh73,

Vervelend om te horen,

kan het zo zijn dat je bent overgestapt terwijl je nog niet contractvrij was? als dit zo is, dan zul je een BindingFee moeten gaan betalen voor de overige contracts duur.

ik raad je toch aan om de Klantenservice te bellen via 0900-1884 of via de Chat (24 uur 365 dagen bereikbaar, chat verschijnt zodra er een medewerker beschikbaar is). op die manier krijg je het snelst de oplossing voor het probleem!

laat je ons even weten hoe dit afgelopen is?

-Dirk
vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes
Toen mijn moeder overstapte van Ziggo naar een ander kreeg ze ook deze berichten terwijl ze allang contractvrij was. Natuurlijk ga je dan even bellen n.a.v. die berichten en dan gaan ze je proberen binnen te houden met een aanbod. Echter ben het wel eens dat even bellen geen kwaad kan omdat je net zo goed nog niet contractvrij bent. Was voor mij ook een reden om toch even te bellen wat er aan de hand is en dan kan je altijd nee zeggen dat je gewoon weg gaat en hun binnenhoud aanbod afslaat.

Uitgelicht topic