Sandrito

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo bestelling - bevestiging nog niet ontvangen.

Ik heb nog geen bevesteging e-mail gekregen en we zijn al 6 dagen verder wat moet ik nu doen?

***Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid***
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Sandrito. Welkom hier!
Ik heb even je e-mailadres er bij gepakt en zie dat er 25 augustus een mail over je bestelling is gestuurd. Rond half 1 in de middag. Heb je deze ontvangen? Zo ja, dan ben ik benieuwd op welke bevestiging je nu precies wacht, zodat ik het voor je na kan kijken!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Contact opnemen via de telefoon of via de chat:
De chatbox (24/7/365) komt midden in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier

Hier komen wel Ziggo moderators voorbij in ieder topic, op dit klant helpt klant forum, maar dat is eens in de paar werkdagen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Sandrito. Welkom hier!
Ik heb even je e-mailadres er bij gepakt en zie dat er 25 augustus een mail over je bestelling is gestuurd. Rond half 1 in de middag. Heb je deze ontvangen? Zo ja, dan ben ik benieuwd op welke bevestiging je nu precies wacht, zodat ik het voor je na kan kijken!
Sandrito
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo Nou de medewerker waarbij ik het abbonement gestart was zei dat ik in 3 dagen een bevestegings mail zou krijgen.
Maar ik heb niks daarvan gekregen, maar als er niks met me bestelling aan de hand is dan maak ik me niet zoveel zorgen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Er zijn de 25e 2 mails over je bestelling gestuurd en vannacht is er wederom een mail gestuurd. Heb je deze 3 berichten ontvangen? Ze zijn verzonden naar het e-mailadres dat in je profiel staat. Check eventueel ook je spam-inbox 🙂
Sandrito
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ze gezien Lycke Ziggo hartelijk bedankt.

Uitgelicht topic