inkie78

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zender verstrekt geen informatie

Horizon box al gereset maar mijn tv gids blijft op 1,2,3 en alles van sbs6 aangeven dat de zender geen informatie verstrekt. Kan dus niks opnemen.
Dan bel ik met Ziggo en krijg ik een kabeltje opgestuurd???? Rtl doet het wel, update is gedaan, signaal sterkte is goed dus wat zal dat kabeltje dan oplossen???
2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens:

https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314/index1.html
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Als de stappen van Steefb niet mochten helpen, ik hoop van wel natuurlijk.
====================================================================
Kun je hier dan je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

Uitgelicht topic