tkiet

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer slechte service en fouten/problemen - vroegtijdig opzeggen

Beste,

Ik ben al een aantal jaar ziggo klant. Toen ik wilde opzeggen heb ik gebeld naar de klantenservice, en zij hadden toen een tegenaanbod gedaan. Dit heb ik geaccepteerd. Ik heb nooit eerder problemen gehad met ziggo..

Maar sinds ik een nieuw abonnement heb aangevraagd begonnen de problemen met factuur, een zakelijk abonnement bij mijn oude huis, etc. Ik heb wel 10x aan de lijn gezeten met de ziggo klantenservice en elke keer is er weer een probleem. Elke keer worden er dingen beloofd, maar nooit nagekomen. Ik moet zeggen vandaag ben ik wel erg slecht behandeld. Ik heb toen gevraagd om doorverbonden te worden naar de afdeling van opzeggen. De mevrouw aan de lijn zei dat ze dit niet kon doen omdat ze dan slechte feedback zou ontvangen??? Uiteindelijk opgehangen en zelf weer gebeld, maar de wachttijd duurde mij veels te lang.

Kan iemand van Ziggo contact opnemen met mij en alles graag rechttrekken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uitgelicht topic