MarionneYander

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wwachtwoord e-mail kwijt

Beste kenners, help! Na synchronisatie oude naar nieuwe iphone is alles geinstalleerd behalve het wachtwoord van mijn Ziggo e-mail account. Dacht dat ik die wist maar kennelijk verkeerde wachtwoord en nu heb ik geen e-mail op mijn telefoon. Geen ramp maar wel heel lastig. Om bij Ziggo.nl in te loggen op 'kies nieuw wachtwoord', moet ik eerst mijn oude wachtwoord invullen, hoe ironisch.. Dus daar strand ik al. Wie weet raad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Marionne,

Ik heb vandaag nog geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen van de Ziggo mail, ik hoefde daarvoor niet het oude wachtwoord in te vullen.

Het wachtwoord wijzigen van je email gaat als volgt:
Log in op je Mijn Ziggo account (weet je daar ook het wachtwoord en/of de gebruikersnaam niet meer van, klik dan op Logingegevens opvragen zodat je een nieuw Mijn Ziggo wachtwoord kan aanmaken) > Klik op Producten > Klik op Internet > Scrol naar beneden totdat je E-mailadressen ziet staan en klik op Instellingen van het e-mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen.
Je krijgt dan als het goed is een schermpje waar je een nieuw wachtwoord kunt instellen, zonder het oude wachtwoord te hoeven in te vullen, zie bijlage.

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Marionne,

Ik heb vandaag nog geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen van de Ziggo mail, ik hoefde daarvoor niet het oude wachtwoord in te vullen.

Het wachtwoord wijzigen van je email gaat als volgt:
Log in op je Mijn Ziggo account (weet je daar ook het wachtwoord en/of de gebruikersnaam niet meer van, klik dan op Logingegevens opvragen zodat je een nieuw Mijn Ziggo wachtwoord kan aanmaken) > Klik op Producten > Klik op Internet > Scrol naar beneden totdat je E-mailadressen ziet staan en klik op Instellingen van het e-mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen.
Je krijgt dan als het goed is een schermpje waar je een nieuw wachtwoord kunt instellen, zonder het oude wachtwoord te hoeven in te vullen, zie bijlage.

Groet,
Evert
MarionneYander
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha, toepasselijke quote!

Dankjewel voor je reactie en oplossing, Evert, ik ga het aan!

Groet, Marion
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Top!
Laat maar weten of het gelukt is en natuurlijk veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂

Groeten!
MarionneYander
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukt, gelukt, gelukt! Dankjewel Evert!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super! :thumbsup_tone3: :muscle_tone3:
Veel plezier ermee! 🙂

Uitgelicht topic