Beste forumleden / medewerkers van Ziggo.
Ik heb een 200 mbit abonnement. Ik had een technicolor 7200 die het altijd goed heeft gedaan maar de afgelopen weken had ik wisselende snelheden en packetloss. Klantenservice gebeld --> Connectbox gekregen ivm de mogelijkheid tot het verbinden met meer kanalen.
Connectbox gekregen: Snelheid nog slechter. Wisselt gigantisch maar over het algemeen rond de 40 mbit. Downstream gegevens bekeken en krijg het volgende:
Oftewel: Dat ziet er slecht uit. Ik met Klantenservice gebeld. Vervolgens moest ik het verder aardige meisje aan de andere kant van de lijn uitleggen wat downstream channels waren en waar dit in het modem stond (misschien toch eens wat meer onderlegde mensen aan de telefoon zetten?). Zij heeft een monteur ingepland waar ik nu een week op moet wachten....
Ik denk ik zet hem hier nog even neer om te kijken of een van de ziggo medewerkers op dit forum mij sneller / beter kan helpen.