Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

Windows 10 Ziggo Go app - Service niet beschikbaar

Ik heb sinds een week dat ik steeds de foutmelding "Service niet beschikbaar" krijg als ik in Windows 10 de Ziggo Go app opstart. Heel irrantant.
Ik heb de cache al eens geleegd en de app opnieuw geïnstalleerd, maar dit mag niet baten
Anne H Ziggo kunnen jullie hier s.v.p. intern naar kijken.
Tot een week geleden had ik nooit problemen.
Misschien dat de server het niet kan bijbenen omdat de app veel gebruikt wordt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Met versie 2.2.3.16935 (versienummer staat genoemd in app, maar in Windows 10 staat 2.6.0.0) lijkt het probleem met traag opstarten en de foutmelding "Service niet beschikbaar" in de Windows 10 app van Ziggo Go te zijn opgelost. De app start bij mij nu binnen 5 seconden. Dit was eerder 10 seconden. Ik heb de app een stuk of 10 keer achter elkaar gestart, zonder enkele foutmelding! Daar ben ik erg blij mee, bedankt Ziggo! 😉
Kunnen meer mensen dit bevestigen dat het nu is opgelost?

Bekijk in context

54 Reacties 54
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dit zie ik ook regelmatig verschijnen.

Klik op sluiten en alles werkt vreemd genoeg zonder problemen.
FKON

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hier idem dito!
Ray_mon

Level 4
  • 60Posts
  • 8Oplossingen
  • 11Likes
De windows10 app crasht bij mij om de paar minuten, niet te gebruiken!
De website is voor mij persoonlijk stabieler, alhoewel ik daar ook vaak de melding "De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.
De video kan op dit moment niet worden afgespeeld." krijg.
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Oké Ziggo, graag even bekijken zou ik zeggen 😉 Dit moet toch wel stabieler kunnen werken lijkt mij.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Misschien ook net de windows 10 update gehad naar 1803?
Ik wel en bij mij werkt er wel meer niet meer (goed) dan alleen de ziggo app...
Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes
Apps opnieuw instellen! via Instellingen/Apps/Apps en onderdelen. daar de betreffende App opnieuw instellen via geavanceerde instelling. ( Klik op de betreffende App !!! )
Shadow771

Level 1
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook laatste tijd steeds meer problemen met de Win10 app.

Teveel verbindingen uit de EU wat de servers niet aankunnen?
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Melding sluiten en hij gaat meestal wel verder, maar wel irrantant!
App opnieuw instellen helpt niet in mijn geval.
Ik heb nog versie 1709 van Windows 10 Pro, dus dat maakt niet uit.
Graag fixen Ziggo!
Hanno

Level 6
  • 86Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes
Hier precies hetzelfde, hopelijk snel een update met fixes!
RSW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hier hetzelfde in windows 10 app, service niet beschikbaar, afsluiten en de app werkt gewoon.
Op Win10 v1709.
Grafigrover

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ja, als je de ap start op W10 komt genoemde foutmelding sinds een week of 2. Zolang je klikt op probeer opnieuw gaat het niet en als je het opgeeft en de andere knop gebruikt, werkt het wel. Lekker handig. Duidelijk een foutje in de ap
dreetje66

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Opnieuw ingesteld zoals uitgelegd hierboven.

Bij het aanklikken van een kanaal krijg ik nu:

Niet beschikbaar.
Deze video kan niet worden afgespeeld.
Ok (knop) en weer terug naar het begin menu.

Op mijn Android mobiel doet ie het perfect. Via de website ook met Firefox.

Versie op Windows 10 is Versie 164.20.3-release-prod-main+NL

Nog andere opties om het aan de gang te krijgen....
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hoe gaat het met onze app in combinatie met Windows 10? Het is al weer een tijd geleden dat hier een reactie is geplaatst. Klopt het dat de problemen na een update van Windows zijn ontstaan (en dat meer dingen in Windows 10 niet lekker lopen sinds die update)?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Van zojuist:

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Anne H Ziggo Ik heb de app nog een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en de computer een keer opnieuw opgestart en krijg weer onderstaand beeld, klik ik op opnieuw, dan komt de foutmelding terug, klik ik op sluiten dan zie ik wel mijn Mediabox XL erin staan en alles werkt volledig.
Versie: 164.20.3-release.prod-main+NL
Versie 2.2.3.16420

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Be rt! Dank voor je toevoeging 🙂

Ik las al bij anderen dat na het drukken op 'Opnieuw' de melding terug komt, en dat bij klikken op sluiten de melding achterwege blijft. Maar ik hoor vooral graag of bij anderen de Mediabox Xl in de app niet meer zichtbaar is en na deze het drukken op 'Sluiten' wel weer te zien is!

In theorie kan dit met je lokale LAN te maken hebben, maakt het tijdelijk deactiveren van firewalls en andere beveiliging nog verschil?
jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Is nog steeds zo, die melding in beeld, wil hier ook graaag een fix voor ziggo.
update ziggo go, telkens als ik ziggo go start krijg ik service niet beschikbaar, klik op sluitn start alles wel.
zelfde probleem als ze hier boven allemaal hebben.

Fix ! graag !

V.G
Jorn
jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
de fout zit gewoon in de app
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo jorn mulder, welkom op onze Community. De fout zit waarschijnlijk ook bij ons. Ondertussen kun je via de website Ziggo GO gebruiken natuurlijk. Bedankt voor je uitleg dat na het drukken op 'Sluiten' alles weer werkt.

Vraag aan jou: Is het je daarbij ook opgevallen dat er bij 'Opnieuw' of 'Sluiten' ook verschil zit in de zichtbaarheid van de Mediabox XL in de app?

Omdat het niet bepaald storm loopt met meldingen over de windows 10 app zullen we met de club in dit forum topic moeten uitzoeken wat er aan de hand kan zijn.

Vraag aan iedereen met dit issue: Wat voor modem hebben jullie? En werkt deze op IPv4 of IPv6?

Uitgelicht topic