pcooijman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Windows 10 Horizon Go app kan niet geïnstalleerd worden.

Ik probeer dus deze app volgens advies op de Ziggo website te installeren. Kan de app in de windows 10 store niet vinden via zoekfunctie, maar wel via de link die Ziggo op haar website heeft staan. Deze kan alleen niet geïnstalleerd worden vanwege de melding "Ziggo Go is not currently available".
Lekker is dat. Ik betaal wel voor deze dienst, maar die werkt niet en omdat ze alleen nog maar met Silverlight werken moet je ook nog een specifieke browser gebruiken om er dan wel naar te kunnen kijken zonder gebruik van de app.
Ik heb hier op het forum al veel klachten over de Horizon Go functionaliteit gezien dat ik er niet blij van wordt. De hoge heren van Ziggo (Liberty Global Nederland) zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze zo'n belabberde dienst durven aanbieden. Ik heb het vermoeden dat de app niet beschikbaar is, omdat ie toch niet werkt.
Er zijn op dit moment al verschrikkelijk veel bedrijven die met online streaming diensten werken, kijk maar naar bv een Netflix. Het moederbedrijf van Ziggo is een groot internationaal bedrijf, waarom kan die zijn techneuten niet eens om de oren slaan en eerst om de dienst eerst goed te ontwerpen alvorens deze met al zijn defecten online te gooien en dan de gebruikers maar in hun sop te laten gaarkoken?
Nogmaal: SCHAAM JE, ZIGGO!
9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/app/

De Ziggo Go app werkt bij mij naar behoren, zowel op mijn iPad als op mijn Windows 10 laptop.
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9652Likes
pcooijman wrote:
Ik probeer dus deze app volgens advies op de Ziggo website te installeren. Kan de app in de windows 10 store niet vinden via zoekfunctie, maar wel via de link die Ziggo op haar website heeft staan. Deze kan alleen niet geïnstalleerd worden vanwege de melding "Ziggo Go is not currently available".
Lekker is dat. Ik betaal wel voor deze dienst, maar die werkt niet en omdat ze alleen nog maar met Silverlight werken moet je ook nog een specifieke browser gebruiken om er dan wel naar te kunnen kijken zonder gebruik van de app.
Ik heb hier op het forum al veel klachten over de Horizon Go functionaliteit gezien dat ik er niet blij van wordt. De hoge heren van Ziggo (Liberty Global Nederland) zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze zo'n belabberde dienst durven aanbieden. Ik heb het vermoeden dat de app niet beschikbaar is, omdat ie toch niet werkt.
Er zijn op dit moment al verschrikkelijk veel bedrijven die met online streaming diensten werken, kijk maar naar bv een Netflix. Het moederbedrijf van Ziggo is een groot internationaal bedrijf, waarom kan die zijn techneuten niet eens om de oren slaan en eerst om de dienst eerst goed te ontwerpen alvorens deze met al zijn defecten online te gooien en dan de gebruikers maar in hun sop te laten gaarkoken?
Nogmaal: SCHAAM JE, ZIGGO!


Beste pcooijman,

Vreemd dat jij de Ziggo Go app niet uit de Windows Store kunt installeren, natuurlijk moet dit gewoon werken. Dit probleem kan worden veroorzaakt door de regionale instellingen van Windows 10, kun je deze eens controleren? Ziggo Go is alleen beschikbaar in de de Nederlandse Windows Store.

Om Nederlandse apps te kunnen installeren moet je als land/regio Nederland geselecteerd hebben in Windows 10. Dit staat los van de taalinstelling. NB: Ziggo Go vereist wel Windows 10, oudere Windows versies worden niet ondersteund.

Laat mij maar weten of het lukt! Anders dan onderzoek ik dit probleem graag verder voor je.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo, ik heb dat probleem ook gehad met een programma. Als ik niet ingelogd was bij Store op ging de download niet. Na inloggen met je windows gegevens lukte het wel. Succes
Verwijderd account
Niet van toepassing
KijkgraagZiggo wrote:
Hallo, ik heb dat probleem ook gehad met een programma. Als ik niet ingelogd was bij Store op ging de download niet. Na inloggen met je windows gegevens lukte het wel. Succes

Gaat niet meer op, je hebt geen Microsoft-account (meer) nodig om van de Store wat te kunnen downloaden.
Ik weet net of dat voor alle app's geldt, maar niet voor de Ziggo-app.
Leogetz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij lukt het niet via store, geeft aan dat het bezig is, maar er gebeurt niets, of ben ik te ongeduldig!!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
N.N: een account heb je wel nodig. Alleen je hoeft niet steeds in te loggen omdat bij opstarten van pc je windows account wordt gestart. ( althans zo hoort dat te gaan meen ik) zo heb ik wel eens gehad bij het downl van een app ik de opdracht kreeg om iig in te loggen op mijn account omdat het al enige tijd geleden bla bla voor controlle etc moest ik dus even inloggen en kon de dowl. verder gaan. Ik weet niet zeker of dit er mee te maken heeft maar mijn gedachten zegt van wel. Als ik het verkeerd heb hoor ik het wel:8
Verwijderd account
Niet van toepassing
robbo wrote:
N.N: een account heb je wel nodig. Alleen je hoeft niet steeds in te loggen omdat bij opstarten van pc je windows account wordt gestart. ( althans zo hoort dat te gaan meen ik) zo heb ik wel eens gehad bij het downl van een app ik de opdracht kreeg om iig in te loggen op mijn account omdat het al enige tijd geleden bla bla voor controlle etc moest ik dus even inloggen en kon de dowl. verder gaan. Ik weet niet zeker of dit er mee te maken heeft maar mijn gedachten zegt van wel. Als ik het verkeerd heb hoor ik het wel:8

Hallo Robbo, ik heb geen Microsoft-account (meer) en log ook niet in met een Windows-account op mijn computer en kan van alles downloaden en installeren uit de Windows-store, o.a. ook de ZiggoGo-app:) en gebruik de nieuwste versie van W10NL
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ok duidelijk! Dan was mijn gedachten gang onjuist. Of in de war, toen met de testfase moesten wij testers wel degelijk een account hebben op de test app te kunnen Dowl. Maar dat natuurlijk ivm dat niet iedereen die test app kon downl. En we kregen een aparte link in mail. Maar iig duidelijkheid nu!
javto

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Anne Ziggo wrote:
pcooijman wrote:
Ik probeer dus deze app volgens advies op de Ziggo website te installeren. Kan de app in de windows 10 store niet vinden via zoekfunctie, maar wel via de link die Ziggo op haar website heeft staan. Deze kan alleen niet geïnstalleerd worden vanwege de melding "Ziggo Go is not currently available".
Lekker is dat. Ik betaal wel voor deze dienst, maar die werkt niet en omdat ze alleen nog maar met Silverlight werken moet je ook nog een specifieke browser gebruiken om er dan wel naar te kunnen kijken zonder gebruik van de app.
Ik heb hier op het forum al veel klachten over de Horizon Go functionaliteit gezien dat ik er niet blij van wordt. De hoge heren van Ziggo (Liberty Global Nederland) zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze zo'n belabberde dienst durven aanbieden. Ik heb het vermoeden dat de app niet beschikbaar is, omdat ie toch niet werkt.
Er zijn op dit moment al verschrikkelijk veel bedrijven die met online streaming diensten werken, kijk maar naar bv een Netflix. Het moederbedrijf van Ziggo is een groot internationaal bedrijf, waarom kan die zijn techneuten niet eens om de oren slaan en eerst om de dienst eerst goed te ontwerpen alvorens deze met al zijn defecten online te gooien en dan de gebruikers maar in hun sop te laten gaarkoken?
Nogmaal: SCHAAM JE, ZIGGO!


Beste pcooijman,

Vreemd dat jij de Ziggo Go app niet uit de Windows Store kunt installeren, natuurlijk moet dit gewoon werken. Dit probleem kan worden veroorzaakt door de regionale instellingen van Windows 10, kun je deze eens controleren? Ziggo Go is alleen beschikbaar in de de Nederlandse Windows Store.

Om Nederlandse apps te kunnen installeren moet je als land/regio Nederland geselecteerd hebben in Windows 10. Dit staat los van de taalinstelling. NB: Ziggo Go vereist wel Windows 10, oudere Windows versies worden niet ondersteund.

Laat mij maar weten of het lukt! Anders dan onderzoek ik dit probleem graag verder voor je.


Als je de melding krijgt: "Ziggo Go is not currently available" dan is er een goede kans dat je taalinstelling verkeerd staat, probeer hier het land en regio naar Netherlands te veranderen:


Vervolgens even de store opnieuw opstarten en dan kun je het downloaden (de taal van je systeem blijft verder hetzelfde) Dit werkte iig bij mij voor het downloaden van de app.

Uitgelicht topic