dhomberg

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen abo na aankondiging prijsverhoging (van ruim 13%) niet mogelijk?

Afgelopen vrijdag ben ik middels een e-mail geïnformeerd dat de kosten van mijn huidige abonnement met €8,- omhoog gaan. Vind ik te veel, om eerlijk te zijn, dus wil ik naar een goedkoper pakket (scheelt me €200 per jaar, de moeite waard).

Nu kan ik dit online niet regelen, omdat er een foutmelding optreedt op het moment dat ik klik op "Wijzig je abonnement": Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment. Neem contact op met onze klantenservice om je abonnement aan te passen: 0900-0730 (gebruikelijke belkosten.)

Dus neem ik telefonisch contact op en vertelt men doodleuk dat ze op dit moment geen pakketwijzigingen kunnen doorvoeren. Dat ik opnieuw contact mag opnemen zodra ik zie dat mijn factuurbedrag met €8 gestegen is.

Ik snap dat er investeringen nodig zijn en een stijging van €2 of €3 zou ik nog wel geslikt hebben, maar een verhoging van bijna 14% is mij te gortig.

De uiteindelijke vraag hier is: hoe kan ik z.s.m. regelen en zekerheid krijgen dat mijn pakket gedowngrade wordt zonder dat ik wekelijks zelf moet uitzoeken of een dowgrade eindelijk mogelijk is en wellicht zelfs te laat ben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey dhomberg . Welkom hier!
Allereerst; goed dat je op zoek bent gegaan naar een alternatief pakket en deze gevonden hebt! Nu moet de boel natuurlijk wel aangepast kunnen worden.
Ik begrijp er niets van dat er gezegd is dat dit pas kan als de verhoging doorgevoerd is, want dat klopt zeker niet. Je mag het nu zeker wel aanpassen! Zal ik je hier even bij helpen? Kan ik je hier vandaag ergens over bellen?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zij kunnen zien wat er al dan niet mogelijk is voor je.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey dhomberg . Welkom hier!
Allereerst; goed dat je op zoek bent gegaan naar een alternatief pakket en deze gevonden hebt! Nu moet de boel natuurlijk wel aangepast kunnen worden.
Ik begrijp er niets van dat er gezegd is dat dit pas kan als de verhoging doorgevoerd is, want dat klopt zeker niet. Je mag het nu zeker wel aanpassen! Zal ik je hier even bij helpen? Kan ik je hier vandaag ergens over bellen?
dhomberg
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Lycke Ziggo,

Dank voor je reactie. Was al verbaasd na mijn telefoontje, vandaar dat ik hier zocht naar opheldering. Contact met mij opnemen mag uiteraard, als 't kan liefst tussen 13:00 en 16:00 vanmiddag.
vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes
Be rt wrote:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zij kunnen zien wat er al dan niet mogelijk is voor je.

Even offtopic reactie op steeds weer deze zelfde berichten op dit forum in alle topics. Deze tonen maar weer eens heel duidelijk aan dat het voor de meeste klanten niet duidelijk is dat dit geen Ziggo klantenservice forum is. Beetje vreemd ook daar andere bedrijven welke een eigen forum hosten juist wel als klantenservice functioneren. Nu zitten er hier wel Ziggo medewerkers die andere helpen maar het is duidelijk dat klanten een andere verwachting hebben bij dit forum.

Back on topic :wink:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
vasco_nl Helaas komen verwachtingen zelden uit.

Als je op de hoofdpagina komt staat er duidelijk: Welkom op de Ziggo Community
En is het 2e blok in hetzelfde beeld: Zo werkt de Ziggo Community.

Als je een nieuw topic begint, dan staat er ook geen contactmogelijkheid:
Begin een nieuw topic
Vind inspiratie, oplossingen of deel je idee met de community

Ik verwacht nooit dat een forum of community een helpdesk is, ik zoek altijd de contactpagina of de chat als ik contact wil met een bedrijf.

Uitgelicht topic