Afgelopen vrijdag ben ik middels een e-mail geïnformeerd dat de kosten van mijn huidige abonnement met €8,- omhoog gaan. Vind ik te veel, om eerlijk te zijn, dus wil ik naar een goedkoper pakket (scheelt me €200 per jaar, de moeite waard).
Nu kan ik dit online niet regelen, omdat er een foutmelding optreedt op het moment dat ik klik op "Wijzig je abonnement":
Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment. Neem contact op met onze klantenservice om je abonnement aan te passen: 0900-0730 (gebruikelijke belkosten.)Dus neem ik telefonisch contact op en vertelt men doodleuk dat ze op dit moment geen pakketwijzigingen kunnen doorvoeren. Dat ik opnieuw contact mag opnemen zodra ik zie dat mijn factuurbedrag met €8 gestegen is.
Ik snap dat er investeringen nodig zijn en een stijging van €2 of €3 zou ik nog wel geslikt hebben, maar een verhoging van bijna 14% is mij te gortig.
De uiteindelijke vraag hier is: hoe kan ik z.s.m. regelen en zekerheid krijgen dat mijn pakket gedowngrade wordt zonder dat ik wekelijks zelf moet uitzoeken of een dowgrade eindelijk mogelijk is en wellicht zelfs te laat ben?