Shakeel

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wii maakt geen verbinding met Wi-Fi

Hallo iedereen.

Ik heb dus een Wii van nintendo die geen verbinding met Wifi kan maken.
Al me andere apparaten zoals me laptop en smartphones doen het wel op wifi.
Ik zoek dus in de wii naar het access point .
Vervolgens klik ik me ssid aan en het wachtwoord intypen en dan hoort het te lukken zou je denken.Helaas krijg ik een foutmelding 511300 .Ik heb geprobeerd in me wii de instellingen te veranderen .WPA2 (AES) WEP enz.. ik heb ze alle 4.geprobeerd maar dat heeft dus ook niet gewerkt.
Vervolgens onderzoek gedaan op google en zie dan dat mensen met ziggo voornamelijk hiermee te maken krijgen.Zelf ben ik ook een ziiggo klant en vraag me dan af wat er dan zo anders is ingesteld of waar dit aan kan liggen.
Wie o wie kan me hiermee helpen.

Mvg.Shakeel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Shakeel,
kijk eens op onderstaande website inzake de wii:
https://www.nintendo.nl/Service-en-info/Wii/Problemen-oplossen/Een-internetverbinding-maken/Met-een-draadloze-router-Wi-Fi-/Met-een-draadloze-router-Wi-Fi--244787.html

Bekijk in context

13 Reacties 13
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Shakeel,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je kan je Wii U eenvoudig met wifi verbinden. Op deze service en informatie pagina van Nintendo vind je hoe je dit doet.

Helpt de standaard stappen van Nintendo niet? Dan kun je de wifi 2.4 GHz & 5 GHz netwerk(namen) splitsen. In dit topic krijg je hierover uitleg. Ik ben erg benieuwd of je dan wel met wifi kan verbinden.

(Tekst met dank aan Folkert Ziggo op een ander deel van deze Community (heeft een andere klant goed geholpen)).
Shakeel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry dat moest ik er even bij zetten ik heb de stappen van me netwerk splitsen gevolgd en alsnog werkt het niet
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Shakeel,
Kies in het modem bij de 2,4-band bij het 802.11-protocol voor B/G/N en niet voor alleen N
Shakeel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zal het even proberen .
Bedankt voor u reactie ik zal laten weten of het lukt
Shakeel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gedaan wat u zei .
Me modum startte zich opnieuw op en heb daarna weer een poging gedaan maar helaas werkt het nog niet.

Mvg .Shakeel
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dan misschien nog een mogelijke oplossing:

In de naam van je Wifi = SSID alleen Hoofdletters, kleine letters en cijfers, geen vreemde tekens of spaties.
Zo ook voor je beveiligingssleutel.
Shakeel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi bert .
Bedankt voor je reactie.
Ik snap niet precies wat je bedoeld.
Je bedoelt me SSID naam .en beveiligingssleutel om in te loggen in me modem?Zoja dan is dat al het geval namelijk.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik bedoel niet het inloggen in het modem via een browser met een inlognaam en wachtwoord, maar verbinding maken met je Wifi zenders.

De naam van de Wifi die je ziet en kiest om Wifi verbinding te krijgen is de SSID en de beveiligingssleutel is de code die je in moet vullen om werkelijk een Wifi verbinding te krijgen.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Ik zie nergens staan welk modem TS heeft. Of heb ik nu echt een bril nodig...:nerd:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ook niet, maar wat voor belang heeft dit in dit stadium? Boompieapp
Shakeel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb even gekeken Bert maar idd was dus dit al het geval bij me geen rare tekens of dergelijke.
Ik heb de ziggo connectbox.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Be rt wrote:
Ik ook niet, maar wat voor belang heeft dit in dit stadium? Boompieapp

TS werd geadviseerd om enkele instellingen te wijzigen. Kon zijn dat ie een UBEE heeft.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Shakeel,
kijk eens op onderstaande website inzake de wii:
https://www.nintendo.nl/Service-en-info/Wii/Problemen-oplossen/Een-internetverbinding-maken/Met-een-draadloze-router-Wi-Fi-/Met-een-draadloze-router-Wi-Fi--244787.html

Uitgelicht topic