hoi,
Ik heb een dell XPS en een Epson XP425 printer
Een paar weken geleden werkte mijn printer niet meer, Er iemand bijgehaald. Na proberen (laptop en printer werden gecontroleerd en opnieuw geinstalleerd) . Er werd geadviseerd om een andere printer te kopen. Dus een Epson XP425 gekocht en laten installeren door een monteur. Werkte goed bij ibstallatie/aflevering. Na een week wilde ik printen maar weer niets, kreeg op het scherm te zien geen verbinding . Weer de monteur laten komen, weer opnieuw geinstalleerd, maar niks, uiteindelijk de router uit/aan gezet en ja ik kon printen. Nu vanavond wilde ik weer printen maar wat dacht je niks. Ziggo gebeld, hele verhaal vertelt ( ca 45 minuten aan de telefoon gehangen = wachttijd + gesprek) kwam de dame tot de conclusie dat het niet aan ziggo ligt maar aan mijn printer/laptop. Tijdens het gesprek de router weer uit/aan gezet en wat gebeurt er: ik kon printen en het lag nog steeds niet aan Ziggo. Ik heb dat in twijfel getrokken. Er waren 2 opties 1) vraag stellen op de community-ziggo site of 2) ziggo monteur langs laten komen maar dat gaat mij altijd geld kosten. Stelde voor een monteur van Ziggo langs te laten komen en als het aan de router lag dan alles voor rekening Ziggo maar dat werd zondermeer afgewezen.
Of te wel ik heb een nieuwe printer gekocht, 2x monteur langs laten komen ( doen dat echt niet voor niks) en nog steeds niks.
Ik wordt ik echt niet blij van.
Gevraagd of het mogelijk was om een andere router te proberen, wat de monteur voorstelde, werd direct afgewezen.
Ziggo help mij op de juiste Manier!!!!!!
ik hoor het graag p.o.
mvg
Jeanne Schellekens