rgdevlugt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi netwerk van de wifi booster niet meer zichtbaar in de lijst.

Wij hebben voor ontvangst boven in huis een wifi booster via het stopcontact geinstalleerd. Deze werkte altijd perfect totdat het network hiervan opeens niet meer zichtbaar is in de lijst met wifi netwerken.


  • we hebben geen veranderingen doorgevoerd in bekabelingen , aansluitingen e.d
  • stroom is eraf en opnieuw opgestart
  • reset naar fabrieksinstellingen gedaan
  • adapter b is op advies van een ziggo adviseur aan de telefoon in een ander stopcontact gedaan ( uitsluiten stroomstoring)
  • alle lampjes op beide adapaters branden zoals het hoort

Geen resultaat. De vriendelijke dame aan de telefoon wilde een monteur aansturen omdat we alle opties die haar pc aangaf voor dit problem wel geprobeerd hadden. , maar gezien de tijdvakken waar we uit konden kiezen waarop de monteur kan komen wil ik toch eerst kijken of er echt geen andere oplossing is.



1 Reactie 1
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemorgen rgdevlugt

Allereerst van harte welkom op de Ziggo Community.

Je kan volgens mij nog wel wat hulp gebruiken en ik help je dan ook graag verder.

Deze werkte altijd perfect totdat het network hiervan opeens niet meer zichtbaar is in de lijst met wifi netwerken.

Is er ook al ingelogd in de WifiBooster om te kijken of het uitzenden van de SSID wel aan staat?

Kan ik je anders ook telefonisch benaderen op het moment dat je thuis bent? Laat het mij anders weten via een privébericht wanneer en op welk nummer je bereikbaar bent, dan neem ik z.s.m. contact met je op.

Uitgelicht topic