Nien28

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wifi booster wachtwoord (stopcontact)

Ik heb 2 WiFi boosters voor buiten en boven. Van buiten werkt. Voor boven niet; het netwerk verschijnt wel in mijn mobiel .

het netwerk geeft bij deze booster een verificatie fout . Ik log in met mijn wachtwoord en dat doet het niet, vervolgens met het wachtwoord achter op de booster , doet het ook niet. 

Vervolgens booster uit gezet en gereset en ook dat hielp niet .

TOen naar de ziggo app, zoals achter op de booster staat , daar zag ik dat alleen de booster van buiten zichtbaar is. 

En toen wisten de medewerkers van de helpdesk ziggo het ook niet meer ( vanmiddag 3 medewerkers aan de lijn en 3 uur verder) 

Kan iemand mij helpen? Alvast dank 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Nien28 wrote:

Dank je Bert , maar dan moet ik toch ede Wi-Fi booster zien in de app  . Zie nu alleen de booster buiten. 


Nee hoor, je kunt inloggen via een IP adres in de wifibooster, laat mijn eerdere link zo nodig maar zien aan de ICT deskundige.

Veel succes gewenst in ieder geval.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi,

Staat er toevallig een I in het wachtwoord? Zo ja, dan moet dat een hoofdletter i zijn, niet de letter ‘l’ van Leonard.
Meestal is dit het issue wanneer je de melding verificatie fout krijgt bij de wifibooster 🙂

Groet,
Evert

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Nien28 - welkom op de Ziggo Community! Wat ontzettend zonde dat het met 3 collega's al niet gelukt is, dit is heel frustrerend natuurlijk.

 

Evert geeft al een handige tip die er gauw kan insluipen bij het invoeren van een bepaald wachtwoord. Het inloggen in de wifibooster is altijd handig om de instellingen te controleren zo nodig bij te stellen. Je kunt ook nog eens proberen of het in een ander stopcontact beter gaat. Houd je ons op de hoogte?

Nien28
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Evert,  maar in mijn wachtwoorden zitten geen l of I . Jammer 

 

Nien28
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alex, ja se stopcontact wissel had ik ook al geprobeerd. 

Inloggen kan maar krijg de booster niet in beeld,  dus kan ook daarin niets wijzigen . Raar is dat hij het na medewerker 3 van Ziggo het even gedaan heeft. 

Toch bedankt 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Nien28 Je kunt ook zelf de Wifinaam wijzigen in de Wifibooster en de beveiligingssleutel.

Volg de stappen in de volgende link om in de Wifibooster https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/ziggo-ap-niet-bereikbaar-de-ziggo-wifibooster-3... te komen en ga dan naar Security Settings in 2,4 en 5 GHz.

 

Nien28
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Bert , maar dan moet ik toch ede Wi-Fi booster zien in de app  . Zie nu alleen de booster buiten. 

Nien28
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je allen,  ik geef het op . De WiFi boven blijft slecht.  En dat was 20  jaar lang bij xs4all wel.  Tja …

Heb nu een naam van een deskundig ICT persoon . Ga er na 2x aanschaf Wi-Fi booster en de nodigeeeeeee uren , financieel maar investeren. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Nien28 wrote:

Dank je Bert , maar dan moet ik toch ede Wi-Fi booster zien in de app  . Zie nu alleen de booster buiten. 


Nee hoor, je kunt inloggen via een IP adres in de wifibooster, laat mijn eerdere link zo nodig maar zien aan de ICT deskundige.

Veel succes gewenst in ieder geval.

Uitgelicht topic